Forum

vraagje over hydro kweken  

RSS
budbudbud
(@budbudbud)
Reputable Member

hallo allemaal, ik ga binnenkort een hydro kweekje beginnen in een 35 liter pot die ik net heb besteld.
nou is mijn vraag: welke voeding kan ik hier het best voor gebruiken? ik heb gehoord dat is het beste groei en bloei voeding van canna kan kopen?
en stel ik heb de juiste voeding hoe vaak moet ik dan het water verversen? of moet ik alleen wat voeding stoffer toeval

alvast bedankt!

Citaat
Geplaatst : 30 december 2014 01:14
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Wat voor vorm van hydrokweek wil je gaan beginnen?

Voor hydro kweken heb je hydro voeding nodig, diverse merken hebben dit zoals Canna inderdaad.
Ga je DWC kweken mbv een zuurstofpomp zoals bij een aantal hydro verslagen hier heb je het meest aan Canna aqua voeding, die is daar speciaal voor gemaakt.

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 december 2014 08:48
budbudbud
(@budbudbud)
Reputable Member

ik weet niet precies hoe het heet, ik heb een hydro pot ofso gekocht die zichzelf water geeft en met zuurstof enzo krijg hem deze week binnen

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 januari 2015 19:59
budbudbud
(@budbudbud)
Reputable Member

ik heb hem binnen! de ''aqua farm'' heb hem even snel in elkaar gezet, alleen ik weet nog steeds niet hoe vaak ik het water moet verversen er in, of hoeft dat niet?

ReageerCitaat
Geplaatst : 6 januari 2015 16:13
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Zit er geen handleiding bij?

Hydro systemen moeten ook ververst worden, 1x per week of wanneer de waardes verstoort zijn. Als je op sites van hydro voedingsoorten gaat kijken vind je al veel informatie hierover.

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 7 januari 2015 11:56
budbudbud
(@budbudbud)
Reputable Member

dankjewel! ik ga gelijk even kijken wat ik kan vinden

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 januari 2015 00:11
Share:

Sponsor

Laaste berichten