Forum

testkweek: Purple Haze#1 Positronics in aarde en hydro DWC  

RSS
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

De Purple Haze#1 op DWC is inmiddels ook geoogst na een bloeiperiode van ruim 11 weken.
Hier nog een foto van een deel van de hoofd top toen ze van de week nog onder het led licht stond:

Net voor de slacht, zonder led licht. De lange takken die vooral aan de onderste helft van de plant groeien vullen de tent goed.

Net zoals bij de Purple Haze#1 op aarde zijn de toppen van de DWC plant ook goed hard en compact. Ik heb geen fluffy topjes gezien, ook niet aan de onderste takken. De hoofdtop weegt nat 116 gram wat volgens mij de zwaarste hoofdtop is die ik ooit onder kunstlicht heb gekweekt.

Daarnaast nog ruim 300 gram nat gewicht aan toppen, in totaal dus 429 gram. Nog even afwachten wat het droog gewicht is, maar het lijkt er op dat 1 Purple Haze onder DWC met minder licht ongeveer net zoveel heeft opgebracht als 4 Purple Haze op aarde.

You can't spell Healthcare without THC

Citaat
Geplaatst : 11 januari 2015 10:16
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Wauw dat ziet er goed uit. :D

Schat dat je toch een 120 gram mooie wiet van deze plant gaat overhouden.

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 januari 2015 20:23
Breakerr
(@breakerr)
Noble Member

Hoe dichter bij dordt hoe stoneder je word :smokebong:
ziet er weer lekker uit ME.

Je andere partij zal wel haastdroog zijn, ben benieuwd nAar je smaakverschil tussen de aarde en dwc, ik hoor namelijk veel over dat de purple haze uit een hydro lekkerder is dan uit aarde, wat meestal andersom is.

geniet ervan :bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 14 januari 2015 10:07
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Ik heb helaas geen foto's van de oogst van de DWC plant, maar het kurkdroge gewicht was: 74 gram. Dat is minder dan ik had verwacht, nat woog het 429 gram, maar ik was vergeten dat natte DWC wiet veel zwaarder weegt.
Samen met de 134 gram van de aarde planten is de totale opbrengst dus 208 gram geworden.

Ook heb ik inmiddels 9 rijpe zaden tussen de droge toppen van de aarde planten gevonden.
Over smaakverschil kan ik zeggen dat de aarde wiet de typische bio vleermuizenmest smaak heeft, zoet en met een vol aroma. De DWC wiet heeft dit niet maar smaakt heerlijk zacht. Effect en uitwerking lijken hetzelfde, lekker ontspannend en actief.
In de vaporizer wordt het effect extra high, je voelt de Haze dan nog meer in je hoofd, maar de uitwerking lijkt korter dan in de traditionele :joint:

:bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 7 februari 2015 13:46
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Dat is leuk om eens het verschil te zien tussen de verschillende manieren van kweek.

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 7 februari 2015 21:02
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

De Purple Haze #1 staat al op m'n verlanglijstje na het lezen van deze review :rastasmoking:
Goed gedaan :mrgreen:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 februari 2015 12:15
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

Goed gedaan mother! Leuke oogst .

Vladimir schreef;
Dat is leuk om eens het verschil te zien tussen de verschillende manieren van kweek.

Daar zijn we Mother heel dankbaar voor. Leren door te lezen en volgen.
DWC spreekt me op zich wel aan maar is niet haalbaar voor mij(warhoofd soms).DWC geeft wel enorme grote en goede oogsten vergeleken met aarde.

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 maart 2015 15:01
Breakerr
(@breakerr)
Noble Member
"DD Sensi" schreef:

Goed gedaan mother! Leuke oogst .

Vladimir schreef;

Daar zijn we Mother heel dankbaar voor. Leren door te lezen en volgen.
DWC spreekt me op zich wel aan maar is niet haalbaar voor mij(warhoofd soms).DWC geeft wel enorme grote en goede oogsten vergeleken met aarde.

Moet je is met plagron batmix kweken in een 18 liter pot,
heb je alleen nog sugar royal en green sensation nodig.
opbrengst is bijna gelijk aan hydro :wink:

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 maart 2015 17:02
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Mooie kweek weer Mother. Zonder deze geweldige voorbeelden van jou had ik de techniek zelf nooit ontdekt! Kan ik je niet overhalen om een paar van die uitgebreide verslagen in de hydro sectie te droppen? :P

We need you there :oops:

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 maart 2015 13:50
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Ha Sativa!

Gesplitst, nu ook in het hydro board. :mrgreen:

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 maart 2015 20:54
sativa