Forum

Sativa`s DWC experimenten  

Pagina 4 / 4
  RSS
sativa
(@sativa)
Prominent Member

De Coockie`s kush is van Barney's farm en is een kruizing tussen Girl scout coockies en Rollex og kush ;)

ReageerCitaat
Geplaatst : 7 november 2015 14:01
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Nou, het was alweer een poosje geleden dat ik hier iets gepost heb. Moet ik nog noemen dat ik het weer eens druk had met de meest idiote avonturen? Volgens mij is dat al haast een voorspelbare openingszin aan het worden :rofl: Ik ga daarom ook maar gewoon meteen terzake komen. Momenteel staan er 5 soorten in verschillende stadiums. Een Cannatonic in de bloei om te beginnen. Deze zit nu aan het begin van de 5e week bloei. Erg hard gaat het niet, maar dit zal ook wel te maken hebben met het feit dat de Green sensation zo goed als op is en ze een beetje op rantsoen staat. Toch mag ik niet klagen. Het is wel een monster geworden :)

Dan ga ik door naar de Fire kush. Die staat er naast en is net begonnen met de groeispurt die voorafgaat aan de bloei. Ze moet nu nog wat vechten voor ruimte, maar zodra ze eenmaal goed in bloei staat is de Cannatonic ook zo goed als klaar. Dan zal ze dus weer extra ruimte krijgen zodat er voldoende licht is voor een goede top ontwikkeling.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 december 2015 23:40
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Dan ga ik nu over naar alles wat nog in de groei staat. Onder de t-neon zijn dat 2 soorten. De super silver haze staat al een tijdje voor te groeien en gaat de Cannatonic straks vervangen, The black staat er net een weekje onder en begint nu een beetje op gang te komen. The black is een strain die donker kleurt tijdens de bloei. Volgens de beschrijving is het effect sterk en narcotisch, precies wat ik zoek dus. Hopelijk kan deze straks op mijn lijstje met favorieten naast de Mk ultra.

Tot slot heb ik nog een Mk ultra staan die net ontkiemt is. Mijn favoriete soort. Ik hoop dat deze klaar is voor CBD 2016 en ik wat mee kan nemen om te laten proeven, maar zover is het nog lang niet.

Mocht ik een redelijk rustige decembermaand hebben, probeer ik wat sneller te komen met een volgende update. Mocht ik nog steeds vast zitten in de twilight zone.. Dan horen jullie wel weer een keer van me :bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 december 2015 23:47
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Was me vandaag nog aan het afvragen wanneer een update kwam :bigjointsmoke:

ik volg deze topic op de voet.

“Is marijuana addictive? Yes, in the sense that most of the really pleasant things in life are worth endlessly repeating.”

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 december 2015 23:49
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Nou, het is echt al lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Maar geen zorgen. Ik draai nog steeds op mijn dooie gemakkie verder. Ik ben in erg onderzoek aan het doen voor mijn bedrijf en dat neemt enorm veel tijd in beslag. Ook hebben de diverse ontdekkingen die ik daarvoor inmiddels gedaan heb me behoorlijk afgeleid. Het begon allemaal met The emerald tablet van Thoth the Atlantean, aka Hermes Trismegistus of de Griekse god Hermes. Alledrie komen op hetzelfde neer. Er zit een diepgaande boodschap in deze emerald tablet, namelijk dat de hele wereld uit paradoxen bestaat. Een paradox staat gelijk aan het princiepe van kernfusie. Daarbij worden kleine en grote atomen samengevoegd waardoor er enorm veel energie vrijkomt. Dit princiepe gaat erg diep. In alles in het leven zit kernfusie. 2 tegenpolen die samen energie veroorzaken. Ook kweken op Deep water culture is daar een goed voorbeeld van. De Cannabisplant is 1 van de meest lucratieve gewassen die wij kennen op Aarde, en de kweekmethode is 1 van de besten die er momenteel is. Een mooi stukje technologische vooruitgang voor de landbouw.

Vanaf dit punt wou ik de diepgaande intro even opzij schuiven en doorgaan naar de planten zelf. Momenteel staan er 4 soorten; Fire kush, Silver haze, The black en Mk ultra. De fire kush begin ik mee. Die is ondertussen bijna klaar om gespoelt te worden. Ze staat bekend als 1 van de betere fenotypes van Og kush. Het effect is vrij sterk en de smaak licht fruitig.

Grappig is overigens dat ik momenteel geen bloeivoeding gebruik. De Fire kush is geheel op hydro A & B gekweekt met een klein beetje vloeibaar Magnesium van Canna erbij. Behalve dat het de wiet uiteindelijk vrij van voedingsstoffen houd is het ook lekker goedkoop kweken. Hydro A & B is niet zo duur en de magnesium van Canna ook niet. Toch is het resultaat zichtbaar prima.

Daarnaast staat de Silver haze. Deze heb ik iets later onder de lamp gezet zodat de beide planten elkaar mooi afwisselen en ik regelmatig wat te oogsten heb. Dit systeem bevalt me tot nu toe prima. De Silver haze begint net met bloeien en zal nog ongeveer 8 weken nodig hebben voor ze klaar is.

Ook heb ik nog 2 planten in de Groei natuurlijk. Daarvoor de volgende post :D

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 januari 2016 12:06
sativa
(@sativa)
Prominent Member

De volgende plant is The black. Dit is een Indica die volgens de beschrijving donker zou moeten kleuren in de bloeifase. Ik ben erg benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit gaat zien. Ik hoop door die verkleuring en de uiteindelijke effecten van het spoelen van de voedingsstoffen een mooie explosie van kleuren in de plant te krijgen. Een beetje schilderen met wiet zeg maar :rofl: Ze staat al een maandje in de groei en zal over een paar weken onder de lamp kunnen. Ik verwacht dat dit een flinke dame gaat worden ;)

Ook heb ik nog een Mk ultra staan. 1 van mijn grote favorieten. Een hele sterke kruising tussen Og kush en G13 die inslaat als een bom en waar de halve straat naar ruikt als je het in je tuin rookt :bigjointsmoke: Ze staat enkele weken in de groei, maar begint al lekker op gang te komen. Zodra The black in de bloei gaat kan ik deze beginnen te scroggen onder de T-neon.

Excuses dat ik jullie zo lang heb laten wachten op deze update, maar ik denk dat de meesten dat wel gewend zijn ondertussen :rofl: Ik mag graag erg veel verschillende dingen doen om mijn leven lekker veelzeidig te houden en dan raken sommige dingen wel eens op de achtergrond. Ik hoop dat de inhoud dat nog een beetje goedmaakt.

Tot de volgende update! ;)

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 januari 2016 12:15
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Ok, misschien wel lang moeten wachten maar het is het wel de moeite waard :mrgreen:

Ziet er weer veelbelovend uit.
Volg deze topic met kwijl op de mond :wink:

gr
vladimir :smokepipe:

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 januari 2016 21:10
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Nog even een mooie foto van de geknipte Fire kush :bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 januari 2016 12:33
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

ziet er goed uit sativa en mooi tafeltje vol :bigjointsmoke: :bigjointsmoke:

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 januari 2016 12:36
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Is dit nu een wietbuffet?

gr
vladimir :bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 februari 2016 20:12
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Nou.. Na wederom een lange periode van radiostilte weer een update. Ik was het al haast vergeten in alle drukte, maar werd er even aan herinnert door een volger op twitter die wat vragen had. Ik ga dan ook even geen hele verhalen meer houden over waar k op t moment mee bezig ben. Ik eb al een beetje laten doorschemeren dat ik veel onderzoek doe naar alchemie en verloren technieken in de geschiedenis. Voor degene die het interessant vind en er graag meer over wil lezen, ik post veel van de resultaten op mijn nieuwe facebookpagina: https://www.facebook.com/schoolofancientmysteries/
Het is vaak wel zware kost, dus weet waar je aan begint. Als je er niet van kan slapen kun je in dit verslag genoeg informatie vinden om je eigen slaapmedicatie te maken. Dat compenseert het weer een beetje :rofl:

Ik ga meteen beginnen met de plant die momenteel het verst is. The black. Een pure indica met als kenmerkende eigenschap dat de bladeren donker wegkleuren, vandaar de naam. Ze bloeit momenteel op Hesi bloeivoeding & Hesi pk 13/14. Deze zijn beiden geschikt voor hydro en veel goedkoper dan de Green sensation die ik voorheen gebruikte.

Deze plant ruikt erg lekker en glinstert van de thc. Ik kijk er al naar uit om ervan te kunnen roken :grow:

De plant die er naast staat is een Mk ultra. Mijn absolute favoriet. Een kruising tussen Og kush en de beroemde G-13 Als mijn timing goed is is ze ongeveer rijp vlak voor CBD2016. Ik ben van plan om jullie dan knetterstoned te voeren tijdens de meeting die daar jaarlijks plaatsvind :rofl: Ze heeft nog niet echt bloemvorming, maar ruikt al erg sterk!

Ze staat nu ongeveer 3 week op 12/12 en heeft nog ongeveer 6 a 7 week te gaan. Volgens mij is CDB altijd begin juni dus dat ga ik dan net redden als ik de droogtijd meereken.

ReageerCitaat
Geplaatst : 16 maart 2016 22:43
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Dan heb ik momenteel maar 1 plant inde groei;Een super silver haze. Die begint nu een beetje op gang te komen. Ze zal nog oneveer 3 week moeten voorgroeien, dan kan ze mooi The black afwisselen en onder de hps.

Ik denk dat ik voolopig een binnen op 3 planten blijf en dan buiten in de kas een paar automaatjes neer ga zetten. Die wil ik op een diy druppelsysteem gaan kweken. Ik zit te denken aan een Blueberry auto en een Auto purple kush, maar misschien zet ik er ook wel 1 auto neer en 1 gewone strain. Daar moet ik nog goed overna denken.

Zoals ik al zei, geen uitgebreide teksten dit keer, maar mocht je meer willen lezen kan je altijd even de facebookpagina bijlangs scrollen. Daar staan nog een paar leuke weetjes die je niet vaak leest en waar je hersens flink van gaan kraken. Ik hoop de volgende keer wat meer tijd te hebben voor een groter stuk text, maar voorlopig heeft de doorstart van mn bedrijf even prioriteit :)

Veel leesplezier en tot de volgende update! :bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 16 maart 2016 22:50
wilbert
(@wilbert)
New Member

ziet er goed uit man, ben benieuwd naar jou ervaring met de nieuwe bloeivoeding. keep us posted :)

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 maart 2016 10:07
Gekkeplant
(@gekkeplant)
Prominent Member

Hey man,
Altijd interessant om jou stukjes te lezen!! :geek:
Snap ik het nu goed? gebruik je plagron en hesi door elkaar?
Ook zie ik dat je een soort van compressor achtige luchtpomp hebt staan. Heb hier ook naar gekeken maar leken me nogal veel geluid te maken, klopt dit ook?
Verder heb je me geïnspireerd om ook een groei en bloeitent te gaan opzetten, ofwel altijd eentje groeien en eentje bloeien.
CBD is 12 juni inderdaad, Kga denk ik ook aanwezig zijn dus wie weet ;)

:rastasmoking: :grow:

I smoke the MARIJUANA to get HIGH
Stay above the wicked and FLY

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 maart 2016 14:34
Pagina 4 / 4
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig