Forum

Eerste kweek in DWC Sour Diesel + opvolgende kweek  

Pagina 5 / 5
  RSS
Kozzmik
(@kozzmik)
Honorable Member

Prachtig resultaat voor de eerste kweek! Netjes gedaan!
Dat het resultaat je maar wel mag bekomen! :bigjoint:

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 februari 2016 00:32
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Het verdict is gevallen.

Totale opbrengst volledig droog : 163 gram

dit is van 2 Sour diesels, ik weet niet of dit een goed resultaat is maar ben er wel tevreden mee :)

Als ik tijd heb zal ik nog een foto posten :bigjoint:

“Is marijuana addictive? Yes, in the sense that most of the really pleasant things in life are worth endlessly repeating.”

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 februari 2016 14:59
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Ik weet nagenoeg niks van DWC maar voor een eerste kweek vind ik dat je het uitstekend hebt gedaan met dit eindgewicht :mrgreen:
Laat het je smaken :bigjoint: :smokebong:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 februari 2016 16:39
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Supadupa top man!
Nog wel ff een rookverslagje om t helemaal af te maken hè..
Kweek nu ook een dieseltje, dus ben erg benieuwd!

Grtzz
:bigjointsmoke:

ReageerCitaat
Geplaatst : 24 februari 2016 20:31
Gekkeplant
(@gekkeplant)
Prominent Member

Pff jij kweekt in je eerste kweek met 2 planten net zoveel als ik in mn beste kweek tot nu toe met 3 planten :mrgreen: .
Goed bezig man!! en hoop dat het je gaat smaken

I smoke the MARIJUANA to get HIGH
Stay above the wicked and FLY

ReageerCitaat
Geplaatst : 25 februari 2016 11:42
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Rookverslag:

Toen de dag kwam dat alles mooi droog was, begon ik de drang te ervaren om eindelijk eens mijn eigen product van nader bij te bekijken en te ervaren.

Ik nam mijn grinder en plaatste er een mooi stuk groen in en begon eraan te draaien, de weed werd mooi verkruimeld en liet meteen zijn penetrerende aroma los, fris afgewisseld met aarde toetsen, grassig en dan die kenmerkende "diesel" geur, man ik kan je zeggen dat het toen echt begon te kriebelen.

de weed zelf verkruimeld tot perfecte verhoudingen om er een mooie stevige joint van te rollen, tijd om hem aan te steken!

Bij de eerste teug proefde ik tot mijn verbazing ook wat citrus door de diesel, de smaak liet een aangename smaak na met leuke nasmaak.

Dit is zeer zeker een snel werkende Sativa die me niet in een zombie staat bracht maar eerder energie geeft en een cerebrale high teweegbrengt.
De high blijft ook een tijdje hangen en verdwijnt niet zo snel als met andere strains (2-3h), het helpt om gefocust te blijven, terwijl het stress (waar ik nogal last van heb) op de achtergrond verdringt.

Effect:

Het vulde me met motivatie en energie om ervoor te gaan, dit is zeer zeker geen zetelplakker (geen heavy body gevoel) , dit is de strain die je wil als je last hebt van stress of depressie, of als je iets gefocust moet ondernemen, rook deze niet vlak voor je naar bed gaat want dat zal niet zo snel lukken.

Dit is de perfecte strain om je dag mee te beginnen vol energie, het is 90% voelbaar in je hoofd en niet zo in je lichaam waardoor je makkelijk je dagtaken kan volbrengen terwijl je gemotiveerd en vol energie zit.

Het gaf me het gevoel één te zijn met mijn omgeving, alles merkte ik op en alles wat rondom me gebeurde werd geregistreerd.

Het gaf me ook nieuwe ideeën en creativiteit terwijl het me in een goed humeur bracht zonder inspanning.

Het roken zelf:

De eerste teugen gaan makkelijk en lekker naar binnen en zijn zacht in de keel, maar een coughlock is niet uit te sluiten na enkele trekken gedaan te hebben.

Alhoewel de effecten snel merkbaar zijn, komen ze niet als een hamer op je hoofd maar bouwt het zich geleidelijk aan op, in het begin zal je zelfs denken "is het dit?" maar wacht even en het volle potentieel zal weldra over je vallen en je zal niet teleurgesteld zijn.

De smaken zijn zoals eerder vermeld eerder earthy, citrusachtig, doordringend en een smaak die moeilijk te omschrijven valt.

De rook heeft een zeer sterke geur die je misschien wil vermijden op openbare locaties dus let hiermee op.

In het algemeen:

Pro's :

Zeer goede strain om je companion te zijn doorheen de dag terwijl je je dagelijkse routine uitvoerd, of erop uitgaat.

Zeer goed tegen stress en depressie, geeft je enorm veel energie en creativiteit.

Boost je focus en creert een goed humeur.

Aangename cerebrale High die lang aanhoudt.

Lekker smaken: citrus, grassig, doordringend.

Opbouwende High in plaats van een slag van de hamer.

Contra's :

Geen strain die je wil roken voor het slapengaan.

Doordringende geur die je wil vermijden op bepaalde plaatsen.

Voor mij zijn de contra's niet echt contra's, en ik heb enorm genoten van het roken van de Sour D.

Zeker een aanrader voor mensen die creatief willen zijn, opzoek zijn naar meer energie, of die het gevecht willen aangaan met hun stress of depressie.

“Is marijuana addictive? Yes, in the sense that most of the really pleasant things in life are worth endlessly repeating.”

ReageerCitaat
Geplaatst : 25 februari 2016 12:47
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Geweldig verslag en geniet er maar van :mrgreen:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 25 februari 2016 14:40
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Applaus man, geweldig omschreven!
Dit zou zo in een Rookverslag boek kunnen staan.
Goed gedaan, op naar de volgende ronde..

Grtzz

ReageerCitaat
Geplaatst : 25 februari 2016 22:50
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Volgende kweek zal volgende week starten, ben nu nog bezig de kweekruimte te optimaliseren.

Alsook zal het ditmaal maar 1 enkele plant zijn want ik wil eens wat proeven uitvoeren om te zien wat ik eruit kan krijgen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 maart 2016 11:17
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Knap werk voor je eerste kweek :suprised:

Je rookervaring met dit soortje is euh, :bigjointsmoke: zo te lezen dik ok :happy:

gr
vladimir :smokepipe:

Zijn al nieuwsgierig naar je nieuwe kweek.

ReageerCitaat
Geplaatst : 6 maart 2016 18:24
Chlorophyl
(@chlorophyl)
Trusted Member

Heb je vergelijking materiaal dat op aarde is gekweekt toevallig ? Merk je een verschil tussen aarde wiet en water wiet? Ben ik wel benieuwd naar.

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 maart 2016 12:02
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member
"Chlorophyl" schreef:

Heb je vergelijking materiaal dat op aarde is gekweekt toevallig ? Merk je een verschil tussen aarde wiet en water wiet? Ben ik wel benieuwd naar.

Ik had 1 op aarde maar die was veel kleiner en had er maar 25 gram van af gekregen

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 maart 2016 22:15
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Beste medeleden, mijn excuses dat ik een tijdje afwezig geweest ben ik heb namelijk wat gezondheidsproblemen gehad en ondertussen ook een verandering in mijn professioneel leven.

Maar niet getreurd want ik heb ondertussen ook een trip gedaan naar mijn buitenlandse kweekvrienden en heb van ginder enkele interessante strains meegenomen namelijk: Liberty Haze, Shaman en Orange Bud.

Momenteel ben ik bezig mijn kweekopstelling te verbeteren en zodra dit gedaan is zal ik opnieuw starten ditmaal met de Shaman strain.

Dus tot zeer snel voor de volgende kweek 🙂

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 augustus 2016 13:49
Pagina 5 / 5
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub