Forum

4 x White Widow AF (DHS) - Hydro/ LED Apollo 8  

Pagina 2 / 2
  RSS
waserat
(@waserat)
Noble Member

Jaa ik ook wel :mrgreen: . Lijkt erop dat jij alles beter onder controle hebt dan ikzelf :roll:

ReageerCitaat
Geplaatst : 26 april 2014 14:26
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Update!

De dames worden nu gespoeld en dat merk je meteen, de herfst is in m'n kast getreden.

Overzicht:

De bladeren krijgen in ieder geval al alle kleuren en de toppen zijn de rijpheid nabij. Nog een week extra spoelen en de dames gaan wss tegen de vlakte.

Mijn eerste indruk naar opbrengst toe valt toch wel wat tegen, er zijn 2 exemplaren met een grote centrale top. De overige twee planten zijn relatief klein gebleven, zowel in plant als top. Ik vermoed dat de 4 planten in 1 container teveel concurrentie oplevert, ik vermoed dat dit beter zal verlopen met 2 planten en 2 containers. Er zit, naar mijn mening, ook teveel blad tussen de toppen.
Ik ben alvast geen grote fan van AF-varianten. Het lijkt mij dat je er heel wat meer lichturen insteekt om een iets kleinere oogst te bekomen terwijl de duur van de ronde niet echt veel korter is onder led, volgende ronde ga ik alvast terug voor normale strains. Ik heb liever de controle over de inzet van de bloei, waarbij je toch eerst kan toppen en eventueel kan scroggen.

@wasera: de groeifase had ik idd volledig onder controle, dit is mij echter wat ontglipt bij de bloeifase (of dat gevoel heb ik in ieder geval toch).

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 april 2014 11:55
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

Hoi Perseverance,
Het zijn toch leuke planten geworden,miss een idee om toch tussendoor wat groot blad weg halen of de planten iets verder uit elkaar zodat er meer lucht/licht tussen de planten.
Op het oog dacht ik bij me laaste kweek ook wat tegen te gaan vallen ( https://www.wiet-info.nl//viewtopic.php?f=20&t=7295 )
En heb toch 195 gr droog afgehaald.
Veel suc6 met de laatste vase.

Grts Handje

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 april 2014 12:02
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Het is gebeurd, de dames zijn om! De kleine 2 weken spoelen heeft zijn sporen nagelaten, de dames zijn al volledig vergeeld.

Nog ff snel op de foto voor de schaar erin gaat:

Na de schaar:

En nu drogen maar!

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 mei 2014 19:19
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

Heey hoi,
Dat is toch volgens mij een lekker wietje geworden.
Moge hij je smaken straks.

Grts Handje

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 mei 2014 20:27
waserat
(@waserat)
Noble Member

Mooi! Enig idee hoeveel natgewicht?
Ze heeft flink afgezien, maar nu mag je bijna genieten.

Alweer een mooi resultaat.

wat zijn je to-do's voor een volgende kweek. Enige ernstige problemen die je zoekt op te lossen?

Enjoy the weed !

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 mei 2014 17:13
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Ik weeg nooit nat, dat geeft alleen maar valse hoop. :wink: Als je er iets mee bent, ik schat zo'n goeie halve kilo nat.

De conclusie is simpel deze ronde:
- Geen 4 planten per container, er zijn slecht 2 goed ontwikkeld en 2 mindere planten. Dit duidt op een te grote concurrentie binnenin het vat.
- Geen AF-soorten. Ik geef nog altijd de voorkeur naar gewone gefeminiseerde zaden, dit geeft mij de indruk de boel beter onder controle te hebben.
- Opnieuw beginnen toppen en mss zelfs scroggen. Tijdens de 2 kweken onder de nieuwe lamp heb ik de planten gewoon laten doen (niet getopt, niet gediefd, niet gescrogd).

ReageerCitaat
Geplaatst : 9 mei 2014 14:35
waserat
(@waserat)
Noble Member

Wat je zegt is juist, liever geen valse hoop, maar kan ik wel vergelijken ;)

De dames die vechten heb ik ook last van. De ene blijft petit tgo de andere.

Weer wat bijgeleerd dus :-)

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 mei 2014 22:45
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

Zeer leuke en mooie planten!Dat waterkweken is echt wel goed,maar te arbeidsintensief voor mij.

Heb dezelfde soort,ook huismerk,in aarde gekweekt en ieder in een aparte pot en ook daar waren de grote vd planten verschillend.Echt verschillend. Ook de opbrengst en zelfs de high of stoned was verschillend per plant.
Ik denk eerder dat deze soort nog niet helemaal stabiel is.

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 juni 2014 18:05
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Zijn dat kerstbal haakjes waaraan je stash te drogen hangt ?
Zelf zit ik altijd te kloten met knijpers :|
Ijzeren rail met magneetjes...geweldig :mrgreen:
Drooghok ga ik wijzigen,bedankt voor het idee :wink:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 juli 2014 16:52
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Dat zijn mooie groene gordijnen zeg! :mrgreen: Daar kan je weer een tijdje mee vooruit. Laat het je smaken, straks na het drogen. :bigjointsmoke:

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 juli 2014 16:01
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Dat zijn inderdaad kerstbalhaakjes waar ik mijn toppen aan hang te drogen. De rails zijn normaal om van die doorkijkgordijnen op te hangen die ik op hun kant heb gedraaid.

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 juli 2014 18:20
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Ben nog tussen rommel 1 plastic gordijnrails tegengekomen die al in de droogruimte zit :mrgreen:
Kerstboomhaakjes zat maar zijn voor dikke bud's te slap en heb een aantal haakjes gemaakt van elektriciteits draad.
Gaat geweldig zo :mrgreen:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 25 augustus 2014 12:01
Pagina 2 / 2
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub