Forum

4 x White Widow AF (DHS) - Hydro/ LED Apollo 8  

Pagina 1 / 2
  RSS
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Tijd om een nieuwe ronde voor te bereiden.

Doordat ik uit de vorige ronde een iets lagere opbrengst zal hebben, al denk ik ondertussen dat dit mijn vorige rondes zal evenaren (de grotere tent doet alles wat kleiner en minder lijken), heb ik besloten om eens een bumperoogst te plannen. Omdat ik nog 4 zaden White Widow Autoflower van het huismerk DHS bij m'n vorige bestelling heb gekregen (bij deze dank aan DHS) heb ik besloten deze eens af te bloeien. Een korte ronde om de voorraad wat aan te dikken, hierna kan ik terug verder experimenteren.

De zaden zijn 4 dagen geleden te ontkiemen gelegd en 2 dagen geleden in een steenwolkubus gestoken, ze staan nu in de incubator. Vandaag staan de dames er zo bij:

Een dezer dagen gaan de dames in het nieuw gebouwde hydrosysteem:
https://www.wiet-info.nl//viewtopic.php?f=26&t=7297

De groeifase van deze ronde zal plaatsvinden in mijn vorige kweekkast met mijn vorige 165watt LED-lamp. Eens de dames bloeiverschijnselen vertonen zullen deze naar de tent met de Apollo 8 verplaatst worden.

Dit is de eerste keer dat ik autoflowers gebruik omdat deze niet echt mijn voorkeur krijgen, een gewone strain bloei ik immers ook af wanneer ik dat wens. Ik ga deze dames onder 20/8 voorgroeien en 18/6 verder laten afbloeien.

Er wordt weer gebruik gemaakt van de volledige Hesi-voedingslijn.

Citaat
Geplaatst : 30 januari 2014 14:52
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

succes..
drie plekjes in j nieuwe bak.. dus eentje gaat r na het walhalla?
n 20/8 = 20/4?

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 januari 2014 21:57
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Uiteraard 20/4, moet ff verstrooid geweest zijn :lol:

Ik ben er nog niet volledig uit, ofwel wordt het een 2-2 configuratie (2 planten per bak), ofwel houd ik er 3 en zet ik er nog 2 x Jack Herer in de andere bak bij. De Jacks zijn echter geen autoflowers en zou dus betekenen dat ik de autoflowers ook onder 12/12 dien af te bloeien. Ik slaap er nog een paar nachten over 8)

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 januari 2014 10:53
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Update!

De dames staan nu in hun reservoir. Ik heb in 1 van de 3 deksels 6 gaten gemaakt, om eventueel na 2-3 weken een selectie van 4 te kunnen doorvoeren in toekomstige rondes. Nu staan er in de 2 extra netmandjes geen planten, enkel hydrokorrels om toch het gat toe te dekken. Ik ben van plan deze dames in 1 container af te bloeien, ze krijgen elk een hoek.

binnekort krijgen ze hun eerste dosis voeding, een kwart dosis volgens Hesi voedingsschema.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 februari 2014 13:21
waserat
(@waserat)
Noble Member

Ziet er lekker uit :) spannend :mrgreen:

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 februari 2014 21:29
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Kleine update!

De dames groeien lustig door, ondertussen staan ze op 1/2 dosis volgens Hesi voedingsschema.

Eens de eerste bloeiverschijnselen zich tonen verhuizen de dames naar de tent met de Apollo 8 Led lamp.

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 februari 2014 15:03
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Dat gaat daar goed vooruit :wink:

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 februari 2014 15:53
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

onder hele nette omstandigheden :-)

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 24 februari 2014 21:06
revert
(@revert)
Estimable Member

Echt mooie setup. Ik ga je volgen, veel succes.

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 maart 2014 10:34
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Kleine update!

De dames krijgen nu 1/2 dosis voeding volgens Hesi groeischema. Ze zijn ondertussen verhuisd naar de tent met de Apollo 8-led, de fotos zijn dus terug paars :stoned:

Die AF-soorten bloeien in ieder geval snel, en blijven relatief klein. De eerste bloeiverschijnselen zijn alvast gespot!

Hopelijk gaat dit zo verder, de dames blaken in ieder geval van gezondheid. Dit belooft alvast!

ReageerCitaat
Geplaatst : 5 maart 2014 23:22
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Alweer tijd voor een kleine update!

De dames hebben vandaag hun eerste dosis Hesi voeding volgens bloeischema gekregen. Ik werk nog steeds met 1/2 dosissen.

overzicht:

De dames groeien lustig door en zijn alweer een flink stuk de hoogte in gegaan. Nog een geluk dat er in de tent ruimte zat is om uit te zetten.
Ook de bloei begint nu aardig vorm aan te nemen.

Alles gaat goed deze ronde, hopelijk blijft alles zo doorgaan. Ik vermoed dat de nieuwe pomp en de overvloedige zuurstofvoorziening hier ook voor iets tussen zit.

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 maart 2014 22:56
brainzzzz
(@brainzzzz)
Famed Member Admin

Ziet er goed uit zeg!

Twijfel is de bron van kennis

ReageerCitaat
Geplaatst : 19 maart 2014 09:12
sativa
(@sativa)
Prominent Member

Ik vermoed dat de nieuwe pomp en de overvloedige zuurstofvoorziening hier ook voor iets tussen zit

Gegarandeerd dat dat verschil maakt. Hoe meer hoe beter :D

Vraag me nu eigenlijk al weer af waar de bovengrens zou liggen :rofl:

ReageerCitaat
Geplaatst : 19 maart 2014 09:24
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Tjonge,dat ziet er goed uit :mrgreen:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 maart 2014 17:16
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Update!

Nog steeds halve dosis volgens Hesi bloeischema.

Overzicht:

Ik heb de planten in de lengte gedraaid, de mooiste toppen staan nu in direct licht, kwestie van deze in ieder geval goed te ontwikkelen. De dames hebben al lustig doorgebloeid en beloven veel moois, het zijn echte monsters aan het worden. Dat hebben we natuurlijk graag! :wink:

Hopelijk blijft alles zo doorgaan :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 april 2014 23:42
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

Hoi hoi,
Lekker hoor wat een knoeperds van planten.
Ik zie wel wat paars aan de stelen klopt dat?.
Ze zien er verder wel gezond uit dus zal wel loslopen ook heb er zelf ook wel last van.
Ben benieuwd wat het gaat worden.

Grts Handje

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 april 2014 22:06
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Inderdaad hier en daar wat paarse stelen. Enkele koude nachten en je hebt hier al snel last van, al helemaal onder led vanwege de geringe warmte-ontwikkeling van de lamp. Al zie ik dit eerder als voordeel dan nadeel.
Zolang de planten niet helemaal paars trekken denk ik dat je wel relatief safe zit. Ze lijken er in ieder geval weinig van te ondervinden, ik heb er alvast vertrouwen in dat ze bloeien naar een goed einde toe :happy:

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 april 2014 23:10
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Hey Perseverance,
Wow!
Ik zeg hier nooit veel maar vind het super boeiend hoe je 't doet!
Greetz, MissDizzy

Breath it in and let it.. breath it in and let it.. go...

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 april 2014 10:37
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

Hoi Perseverance,
Hoe staat het met je dames daaro,ze zullen al een aardig eind opgeschoten zijn.
We willen graag de grote toppen zien :P.

Grts Handje

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 19 april 2014 10:36
Pagina 1 / 2
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub