Forum

3 X Amnesia AF 300Watt CFL  

Pagina 3 / 3
  RSS
Doggy
(@doggy)
Estimable Member

hoi vlad.

ik had in de vorige kweek zeker goede koeling. ik kon met de koeling de koelblok aanraken en vast houden. zonder de fan's word het veelste warm.

en nu heb ik als test de ventilatoren uit gezet. . en dan gaan ze bijna gelijk stuk als met fan's aan 

ik heb nu nieuwe fan's besteld. met koelblok.

http://www.ebay.nl/itm/120-degree-12V-Led-Heatsink-Fan-Glass-Lens-for-20W-30W-50W-100W-High-Power-Led/252968280126?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 december 2017 09:33
Cupboardgrower
(@cupboardgrower)
Prominent Member

Hey people's,

Helaas is ergens in einde droogtijd de ziekte van m'n schoonvader snel gaan vorderen en is vorige week zaterdag helaas overleden. 

Ik heb alle tijd aan mijn vriendin gewijd, en natuurlijk aan steun bij de familie.

Nu is het rustiger, werk weer en zit nu op het werk ff het forum te bekijken. 

Ik had 3 grote potten, opbrengst was meer dan gedacht, 178 gram kurkdroge wiet. Er zat wel een kwart bij wat net zo vreemd smaakte als de White widow en weet hoe dat gekomen is. Bij het afsluiten van de droogkast heb ik deze en vorige kweek oranje, lichtdoorlatende tape gebruikt... En er staat vanuit het raam licht op de kast... Ja.... Dan blijft er, daar waar licht valt, weinig thc en smaak over. Dus gewoon weer zwarte ducktape gaan gebruiken volgende keer.

Due volgende keer gaat even duren, ik ga samenwonen en we gaan eerst opknappen, en dan de tent zetten. Het word een nieuwe tent voor vier planten 120/120/180

Dus ik kom terug, geef het een paar weken. 

Tot snel!! 

De pessimist zit bij de pakken neer, een optimist maakt ze open!

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 december 2017 07:34
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

gr

vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 december 2017 18:28
Aloyske
(@aloyske)
Estimable Member

Gecondoleerd.

Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe setup. suc6 met de verhuis en de weder opbouw.

Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat

ReageerCitaat
Geplaatst : 16 december 2017 10:55
Pagina 3 / 3
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub