Forum

1 x Pineapple Chunk / 1 x Cheese (Gaslantaarn/Hydro)  

RSS
Perseverance
(@perseverance)
Reputable Member

Sinds er slechts 1 plant in de bloeitent staat heb ik alvast voor wat nakomelingen gezorgd.

Zaden: Barney's Farm - Pinapple Chunk / DHS huismerk - Cheese Skunk

Oorspronkelijk was het de bedoeling meerdere Pinapple's te kweken, echter ik was *alweer* bijzonder ongelukkig bij het ontkiemen van Barney's farm zaden. Slechts 2/5 zaden zijn geopend, waarvan er slechts 1 dame haar kopje heeft boven gestoken. Dit is nu al het 2de pakje van Barney's farm waar ik slechts 1 plant uit haal. Jammer, want die Pinapple is 1 van m'n favoriete soortjes en het Barney's farm zadenhuis krijgt hier alweer een ferme deuk in m'n vertrouwenshoekje! Gelukkig had DHS wat zaden als milde gift bij de bestelling gestoken, deze is wel ontkiemd en bovengekomen zonder problemen. Wat mij nu dus op 2 dames in de groeikast brengt.

Overzicht:

Links de Pinapple, rechts de Cheese. De dames stonden tot nu toe op enkel water + Hesi wortel complex, ze zijn nu zo'n 2-tal weken boven. Vandaag is het vat ververst met hun eerste dosis voeding volgens Hesi voedingsschema (1/2 dosis). Deze week staat het toppen van de plantjes op de planning.

Citaat
Geplaatst : 17 juni 2014 00:16
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Dat het maar ferme lady's mogen worden :grow:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 juli 2014 16:56
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Jammer van die Pineapple, maar ik ben toch ook benieuwd naar de Cheese Skunk op hydro.
Succes maar weer, ik kom regelmatig even kijken. :bigjoint:

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 juli 2014 16:03
acidhead420
(@acidhead420)
New Member

jammer dat dit niet af gemaakt is

https://wietforum.org- het nieuwe cannabis forum van Nederland en België!

ReageerCitaat
Geplaatst : 24 september 2014 13:22
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub