Forum

Night queen solo onder 45x3 watt led  

Pagina 2 / 3
  RSS
cynix
(@cynix)
Estimable Member

2 weken lijkt me een beetje veel :) maar nee , andere soortjes zijn wel gewoon opgekomen behalve de auto mazar.

Blueberry AF onder 45 x 3Watt Led

Night queen onder 45 x 3 watt led

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 mei 2014 12:39
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

is ook veel.. en irritant.. maar toen ik mijn zaden t kiemen had en om hulp vroeg omdat yet totaal niet ging werd er de grens van rond de wee weken gesteld.. n er is r toen echt nog eentje ontkemt na 15 dagen..

plantje drie.. waar ik j een foto van heb gedaan :-) .. die ver achterop de eerste twee ligt.. n waarvan ik vermoed dat het een dame betreft..

misschien nog btje geduld.. n anders hoop ik dat dutch passion vol passion voir j zit :-)

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 mei 2014 13:00
cynix
(@cynix)
Estimable Member

kreeg nog wel de tip om te kijken op de site hoe ik ze zou moeten ontkiemen! Maar dat had ik al gelezen toen ik mijn night queen de grond in deed.
Stom he ik kon aan de zaden al zien dat het prut was. Heb er vanochtend 1 opgegraven en die was 0% ontkiemt niks nada noppes .

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 mei 2014 11:00
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

j hebt ervaring genoeg om uit te sluiten dat het allemaal te verhalen is op verkeerde kwekers kwaliteiten.,.. dus als j er echt pissig over bent schrijf j er een negatieve recensie euh review over op hun website.. in het engels en spaans.. n mocht deze verwijderd worden.. dan doe j dit opnieuw op grote amerikaanse fora inclusief met het verwijder verhaal.

je kan ook een dikke :bigjointsmoke: opsteken n de hele rotzooi vergeten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 mei 2014 11:48
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Lol ben wel boos maar nog niet zo boos!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 mei 2014 13:47
Jasperb
(@jasperb)
Estimable Member

Heb ook wel eens problemen gehad met het ontkiemen van zaden, ik doe het nu op een andere manier en heb daarmee tot nu toe 100% ontkiemratio gehad, door gewoon de zaden in een glas water te leggen en elk uur proberen ze naar beneden te duwen want ze moeten niet blijven drijven, zodra ze op de bodem liggen wachten tot alles is ontkiemd, vervolgens water weg laten lopen en zeer voorzichtig de zaadjes planten, want door deze methode worden ze ietsje kwetsbaarder, je zou het nog kunnen proberen als je de zaden nog hebt, niks te verliezen toch :)

Groetjes,

Jasper

2x Dark Devil + 1x Hobbit AF 90W LED
1x Vertigo AF Buitenkweek

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 mei 2014 13:56
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Update volgt! Aangezien boosheid een slechte raadgever is :)

DUTCH PASSION doet helemaal niet moeilijk over zaden die dus niet uitkomen! Ik krijg vervangende zaden en ga nog een leuk soortje bestellen bij ze :)
Zelf heb ik best fel van leer getrokken omdat ik gefrustreerd was, leerzaam voor de volgende keer om mijn geduld eens te bewaren :) of een dikke stick te roken .

Terug naar de night queen.
Deze gaat goed en wat een lucht komt daar van af wow dat moet een kneiter sterk weedje gaan worden denk ik. foto volgt

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 3 mei 2014 15:36
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

aah mooi.. ik heb orange bud zaden van hun via de dhs .. hoop maar dat die netjes kiemen..
wrom kan ik eigenlijk geen sensi zaden via de dhs bestellen? je zou toch denken dat ze alkemaal zouden samenwerken

ReageerCitaat
Geplaatst : 7 mei 2014 20:50
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"Parkinzoon" schreef:

aah mooi.. ik heb orange bud zaden van hun via de dhs .. hoop maar dat die netjes kiemen..
wrom kan ik eigenlijk geen sensi zaden via de dhs bestellen? je zou toch denken dat ze alkemaal zouden samenwerken

Lekker orange bud, die heb ik veel gerookt.
Heb geen idee waarom we geen sensi seeds bij dhs kunnen bestellen eigenlijk.

Ik denk dat ik tot een eind conclusie kan komen of ik gewone planten kan kweken onder deze led.
Het antwoord daarop is ja maar met iets andere omstandigheden.
1. Ik denk dat ik haar misschien nog 1 of zelfs 2 weken had moeten laten groeien voordat ik naar 12/12 ging.
2. De smart pot, tja dat was voor mij echt wennen. Voor mijn gevoel verdampt er een hoop vocht waardoor ik echt moest zoeken naar de goede hoeveelheid.
3. Het warmte matje is moeilijk te beoordelen aangezien ik deze gebruik tijdens de rust periode, mijn tentje was elke ochtend als de lamp aan ging wel netjes 20 graden!
Overigens kan de combi matje en smartpot natuurlijk het snelle verdampen aardig geholpen hebben.

De night queen is eigenlijk meer een night lady geworden maar haar geur doet vermoeden dat ze wel adelijk bloed heeft. Ik heb nog een zaadje de grond in gedaan want deze wil ik deze zomer wel eens zien onder natuurlijke omstandigheden.
Vandaag even in de kas gezet, zonnetje scheen dus nog even lekker wat energie opdoen.

Deze plant heeft echt een lekkere suikerlaag, helemaal vol met trichomen.

Ik denk zelf dat dit het laatste weekje word, ik zit nu in week 8 bloei. Moet nog wel even checken hoe de trichoompjes er bij staan.
Deze wil ik met mijn nieuwe inzichten nog een keer gaan proberen onder de led!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 9 mei 2014 23:52
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Hey,

Ben hier nu een test bezig om smartpot en gewone te vergelijken in verband het watergebruik.

Tot nu toe "gebruikt" de smartpot dubbel zoveel water.
Ga hier nu ook rekening mee houden voor de voeding (ongeveer 50% minder voeding per volume water)en kijken wat er gebeurd.

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 mei 2014 18:31
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"vladimir" schreef:

Hey,

Ben hier nu een test bezig om smartpot en gewone te vergelijken in verband het watergebruik.

Tot nu toe "gebruikt" de smartpot dubbel zoveel water.
Ga hier nu ook rekening mee houden voor de voeding (ongeveer 50% minder voeding per volume water)en kijken wat er gebeurd.

gr
vladimir

Hey vladimir,
Idd slim om water verbruik te testen op deze manier, denk dat een dubbele hoeveelheid goed zal zijn. Ik ben daar wel onder gaan zitten omdat dit soortje toprot gevoelig is.
Deze zomer ga ik de smartpot buiten gebruiken zodat ik naar hartelust kan wateren :-)
In mijn tentje vond ik het te tricky om met matje veel water te gebruiken.
Ik sta ook niet negatief tegenover de smart pot maar niet in combi met mat en led.

Succes, maak jij een topic van je test?

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 mei 2014 18:40
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Er komt zeker een verslag van deze kweek en test.

Later meer daarover. :wink:

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 mei 2014 18:48
cynix
(@cynix)
Estimable Member

@ vladimir mooi dan ga ik jouw bevindingen volgen.
Vandaag is de jonge dame om gegaan. De laatste week heeft ze of voor het raam binnen of in de kas gestaan. Had de tent nodig.
Ik heb de nieuwe kweek voor de zomer buiten nu in de tent staan om alvast klaar te stomen voor het zonnetje.
Mijn kas was iet wat verwaaid dus moest al het plastic vervangen heb voor glas gekozen, gek genoeg is glas stukken goedkoper dan die polycarbo shit. Ik heb ook liever glas in mijn kas :)

Heb mezelf ook maar getrakteerd op een 300 watter 10 bands led, vind dat de 45x3 watt led die ik nu heb zijn best heeft gedaan maar wil nu een wat grotere opbrengst en mss meer gewone planten en minder autoflower.
Autoflowers hebben wat mij betreft net te weinig KNAL, BANG effect, ik hou van wietjes die me meteen van de 4de versnelling in zijn achteruit zetten :stoned:
Of de Night queen dat gaat doen ...... ik laat het jullie weten!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 15 mei 2014 21:16
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Zoals verwacht een niet al te grote opbrengst maar lekker spul is dit!
Op de site stond al vermeld dat ie sterk was en ja dit is een stoooned weedje.
Heerlijk kruidige aardse smaak, ik rook sowieso kleine stickies ( liever een paar dan een grote joint) maar van deze had ik er aan 1 wel genoeg.

Inmiddels is mijn 300 watt led binnen maar ga me nu even op de buiten kweek storten. Ik kom terug einde zomer als de lamp getest gaat worden. Dit zal eerst een blueberry kweek worden onder de 300 watter ik kan dan mooi vergelijken met mijn vorige blueberry kweek onder de 3x45 watt lamp.
Voor nu iedereen een hele zonnige zomer toegewenst en happy growing dudes :-)

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 20 mei 2014 15:05
Stekkie
(@stekkie)
Famed Member

Geniet ervan, je hebt het weer verdiend :bigjointsmoke:
En uiteraard suc6 met de buitenkweek.

Grtzz, Stekkie

als 't niet gaat zoals het moet, moet 't maar zoals het gaat

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 mei 2014 17:54
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey luitjes,
Ben stiekem nog even verder gegaan en had een nieuwe night queen geplant deze staat sinds 13 juni op 12/12. Gestart in de tent en met het mooie weer lekker buiten. Tentje heeft een upgrade gehad naar v2.0 en heeft nu extra een
300 watt 10 bands led ,ventilator en filter (was ik nog niet eerder aan toegekomen)

Zal binnenkort even een fotootje maken in de tent, deze foto is al wat eerder. Tja mijn lamp was al uit dus dat gaat hem even niet worden nu :-)

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 28 juni 2014 23:45
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

veel kweek plezier met je hernieuwde setup :-)

en je metselaar moet wat minder roken voor die aan zijn klus begint!

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 juni 2014 11:22
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Thanks parkinzoon :-)
De vorige eigenaar had een duivenhok staan in de tijd dat het muurtje gemetseld werd lol, het muurtje is dus nooit netjes afgewerkt!

Zoals beloofd een foto uit de tent!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 juni 2014 11:44
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey growers,
Helemaal het forum uit het oog verloren, te druk met buitenkweek en andere zaken.
Al met al een mooi plantje geworden de night queen! Opbrengst 35 gr heerlijke weed!
Dit is echt mijn favoriete smoke.

Mag een slotje op!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 september 2014 23:27
Pagina 2 / 3
Share: