Forum

The Neutralizer  

Pagina 2 / 2
  RSS
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Dit type kweekkast ken ik wel,had er zelf nl interesse in.
Sommige kasten hebben een aparte ruimte waarin een afzuigmotor + VSA zich bevinden.
Nu ruiken ze nog niet maar wacht maar tot er echte bud's aan komen en dan gaan ze behoorlijk ruiken en vooral de laatste weken.

Ooit heeft iemand op dit forum een soort spray getest,geloof dat dit de naam Neutralizer had.
Precies jouw topic naam :o
Mag niet meer verkocht worden ivm nieuwe wet :(

Koolstoffilters kun je hier en daar nog wel krijgen maar als je een beetje handig bent dan maak je er zelf eentje.
Op internet kun je carbon koolstof korrels kopen,je hebt dan 500 gr voor nog geen 10 euro :D
Misschien een idee :happy:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 juli 2015 13:34
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Thanx Cootje,

Koolstof korrels, die ken ik nog niet is misschien ook een goed idee!
Maar r zit al een koolstoffilter in mn kast en die werkt tot nog toe prima zolang de deurtjes dicht zijn..

Gister kreeg ik m binnen..

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 juli 2015 16:18
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Gisteravond om 19.00u lamp aan, deurtjes beetje open..
We hebben een open zolder in een standaard rijtjeswoning..
Mn kast staat tegen de buitenmuur kant en t trapgat is tegenover mn kast, ongeveer 5/6 mtr vd kast.. Heb de neutralizer dus bij t trapgat aan de tegenovergestelde muur vd kast gezet.
Dat ding aangezet........
ff wachten..
Klein uurtje later en je ruikt
helemaal nix, noppes, nada..

Alleen als je 20cm voor de deurtjes staat waar de warme lucht uitgeblazen wordt ruik je t een heeeel klein beetje..
Toen maar de deurtje wagenwijd open gezet en dan ruik je t zelfs in de kast bijna niet, tenzij een speurhond bent..
Maar goed nogmaals, ff met een slag om de arm want mn plantjes zijn net begonnen met t bouwen vd toppen..

De enige lucht die je vd neutralizer ruikt is vd olien in de cartridge en dat ruikt een beetje zoals zo'n luchtverfrisser ding..
Tot nog toe boven verwachting..

Grtzz

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 juli 2015 16:32
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Dit is precies een veelbelovend toestel. :D

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 juli 2015 18:48
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

Leuke test..
Vraag me af of het verbruik te beïnvloeden is.. Om de zes weken n na vulling plaatsen in een klein kweektentje lijkt me wat vd zotte..
En watvis het stroom verbruik?
Heb j de grote of de light versie?

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 juli 2015 19:02
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Ja dat ding valt nix tegen, heb de grote kit en ze zeggen idd dat die vloeistof in de cartridge 6 weken meegaat als je m 24/7 aan hebt..
Zit alleen een aan/uit knop op en dat doet ie t..
Ben van plan om m op een tijdklok momenteel van 19.00 tot 01.00 en dan van 07.00 tot 09.00uu .. Das dus, pffff, reken maar uit..
Kan r op die manier dus vrij lang mee doen want eerste periode hoef tie helemaal niet aan..

:rastasmoking:

Grtzz

ReageerCitaat
Geplaatst : 9 juli 2015 00:19
Dr.Feelgood
(@dr.feelgood)
Estimable Member

Nog ff een laatste update..
Ben nu op vakantie en mn eerste kweek hangt thuis lekker te drogen..
Mn 4 WW autos zijn zonder noemenswaardige problemen groot geworden en de stankoverlast was geen enkel probleem met mn kast open, ook niet tijdens de laatste weken..
The Neutralizer heeft zn werk prima gedaan, kost een paar centen maar de geur is compleet weg in huis!
Mn volgende kweek zal ik scroggen en een verslagje van maken..

Grtz

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 augustus 2015 15:18
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Hopelijk rookt het lekker.

gr
vladimir

PS Tot je volgende kweek :)

ReageerCitaat
Geplaatst : 29 augustus 2015 20:45