Forum

[Belangrijk] Vragen aan Dutch-Headshop  

Pagina 15 / 15
  RSS
dvdcassie
(@dvdcassie)
Eminent Member

Hoi,

bij zo'n compleet hps setje van 600 watt ad 300 euro, zal ik van tentje moeten wisselen, zit nu met spaarlampen en tl te
werken in 90x90x160.

is een tentje van 120x120x180 geschikt, zit een beetje met de hoogte van plafond.

en kan dit in z'n geheel in de tent geplaatst worden.

gr :?:

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 september 2014 22:56
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Beste DVDcassie,

Ik zal je vragen proberen te beantwoorden.

Omdat de toekomst van het growshop gedeelte onzeker is steken we geen extra tijd meer in nieuwe producten voor de Growshop. De bestaande LED lampen worden niet meer geproduceerd en om nieuwe LED lampen te zoeken, testen en te kopen kost ons vele uren werk. Daarom verkopen we nu maar 1 LED spotje.

Als ik je tweede vraag goed begrijp heb je interesse in de Gavita Pro.

Dit is een hele mooie hoogwaardige en complete HPS set. Deze kan je het beste gebruiken in combinatie met een tent van 120x120. De Gavita Pro pas met gemak in deze tent.

Als je nog vragen heb mag je het hier plaatsen of ons mailen op @dutch-headshop.com">info@dutch-headshop.com

Mvg DHS

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 september 2014 10:31
Breakerr
(@breakerr)
Noble Member

Hoi dhs / cassie.

zelf heb ik ook alles bij de dhs gehaald toendertijd eerst 90x90 met een 60x60.
met o.a de leuchtek 400w, maar dat werd al gauw te warm.
toen heb ik dus de 120x120x200 dr2 gehaald en nu blijft mijn temperatuur in deze tijd van het jaar 26 tot 29 graden, verder de winter in altijd wel 26 graadjes, maar in de zomer al snel 32 a 33 graden. Dus alhoewel een 600 past is het niet optimaal.
en mijn 400w bereikt ook de hele tent (120x120) dus tenzij je een zeer koude donkere ruimte heb zoals een kelder zou ik de 400w gavita nemen aangezien de leuchtek ook alleen nog 600w is.

nu nog een vraagje aan de dhs,
zoals vermeld heb ik de 400w leuchtek en aangezien de lamp nog 1 kweekje meegaat zit ik naar een nieuwe te kijken toendertijd was de son t pia de beste van philips, welke kan ik nu het beste aanschaffen?

alvast bedankt.

groeten

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 november 2014 15:29
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Hallo Breakerr,

Wij adviseren de Gavita 400w Enchanced.

http://www.dutch-headshop.com/nl/lamp-4 ... p-850.html

Deze lamp resoneert niet op een hoge frequentie bij gebruik van een evsa zoals de Leuchtek. Alle hps lampen zijn goed te noemen, maar wij vinden de Gavita nét iets beter.

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 november 2014 15:54
Breakerr
(@breakerr)
Noble Member

Hoi dhs.
bedankt voor de vlotte reactie.
ik zal deze dan gaan bestellen zat zelf aan de agro te denken dus het is mooi dat ik het ff vroeg :bigjointsmoke:

groeten!

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 november 2014 16:05
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Hey
Juist gelezen dat er zwaar gehakt word in de growshop van jullie webwinkel.

Vraagje.
Blijft de plantvoeding beschikbaar??

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 februari 2015 20:30
Breakerr
(@breakerr)
Noble Member

Zaden en voeding blijven ze verkopen

ReageerCitaat
Geplaatst : 14 februari 2015 09:23
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Klik hier :wink:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 14 februari 2015 17:09
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Bedank voor het antwoord en bedank voor de link. :happy:

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 14 februari 2015 18:45
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

beste headshop medewerker,

ik lees vandaag max vijf zaden voor mijn verzamel collectie .
bestaat de mogelijkheid om drie zaden White widow feminized en ook twee zaden van super silver haze te bestellen.

als ik zaden van die soorten neem mag ik dan nog medicinale cannabis zaden kopen (tegelijk).hoe lang is de sper-periode voor een volgende aankoop mocht dat niet zo zijn ?

U kan uw antwoord in mijn mailbox droppen of alhier op het forum, zoals u wenst.

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 14 februari 2016 03:29
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Bij huismerk zaden kun je vragen of ze de soortjes willen mixen. Het beste stuur je dan voor je besteld een e-mail.
De wachttijd tussen 2 zadenbestellingen is een dag. Ook cbd zaden tellen mee in de afspraak van max. 5 stuks.

Zo begrijp ik het althans. DHS zal wel reageren als dit niet klopt. :wink:

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 februari 2016 08:28
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Sorry voor de late reactie.

Het mixen van zaden gaat helaas niet. Alles wordt verstuurd vanuit een extern magazijn waar alles voorzien is van barcodes en alles wordt gescand. Het aanpassen van een een pakje zaden gaat dan niet. We verkopen wel pakjes zaden met 5 soorten. (Mix zaden Autoflower) ( Mix feminized zaden)

De limiet is op dit moment nog 5 zaden per klant per bestelling. Als we meerder bestellingen zien dan moeten we deze annuleren. Als je besteld en er zit een werkdag tussen dan zien we dat niet en we houden het ook niet bij. Zo kan je dus de regels wat ontwijken.

Wij zijn natuurlijk niet blij met deze rare regels, maar de overheid is streng en onduidelijke.

Goede nieuws, waarschijnlijk gaan we binnenkort de limiet ophogen naar maximaal 10 zaden per klant.

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 februari 2016 09:11
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

Geen probleem ik bestel mijn zaden elders, daar mag ik en meer en wel per stuk bestellen, vriendelijk dank

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 februari 2016 14:39
smokey-cat
(@smokey-cat)
Reputable Member

Beste DHS ,

Ik heb een vraagje hoe zit het met de garantie van de lampen en armaturen die zijn aangeschaft bij DHS ?

Mijn tl neon armatuur heeft na net iets meer dan 2jaar de geest gegeven vanmorgen

Mvg Smockey

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 juni 2016 11:45
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Beste Smokey,

Wat vervelend dat het niet meer werkt. Zijn het de lampen zelf of de behuizing? Dit even ter controle wat er precies stuk is. De leverancier is gestopt met dit product en we willen je graag helpen, gezien de garantie al verlopen is, maar moeten dan wel iets meer informatie hebben. Je kunt dit eventueel ook mailen naar @dutch-headshop.com">info@dutch-headshop.com

Dank je wel!

Met vriendelijke groet,
Dutch Headshop

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 juni 2016 09:42
smokey-cat
(@smokey-cat)
Reputable Member

Hi DHS ,

Het probleem zat in de armatuur zelf ,de plus draad was los gekomen van de printplaat deze heb ik opnieuw vast gesoldeerd aan de plaat en gelukkig werk hij weer :happy:

Maar bedankt voor de snelle reactie 8)

Mvg Smockey

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 juni 2016 10:28
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Graag gedaan en gelukkig is het opgelost!

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 juni 2016 13:25
Pagina 15 / 15
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub