Forum

[Belangrijk] Vragen aan Dutch-Headshop  

Pagina 1 / 15
  RSS
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

ik heb hier een topic aangemaakt om vragen te stellen aan Dutch headshop over de producten van Dutch Headshop.

Dutch headshop is officieel sponsor van het forum en is betrokken bij veel acties en product testen. We vinden het een leuk en leerzaam forum en we merken dat er veel klanten van ons hier aanwezig zijn. Ook zien we dat er soms in kweekverslagen of in ander topics vragen ontstaan over onze producten. Omdat wij niet alles kunnen lezen en we toch jullie vragen willen beantwoorden hebben we deze topic aangemaakt.

Als je een persoonlijke vraag heb, over bijvoorbeeld een bestelling dan kan je ons natuurlijk ook gewoon een mail sturen ( infoATdutch-headshop.com). Doorgaans reageren wij dezelfde dag nog.

Citaat
Geplaatst : 10 juli 2011 21:11
foulmouth
(@foulmouth)
Noble Member

ik heb eigenlijk een vraag over iets wat niet zo zeer over jullie gaat maar meer over wat informatie over de beperkende wetgeving over de led lampen

hoe zit het exact met bijvoorbeeld een 200+ watt led growlight die hier bijvoorbeeld door marco op een verslag staat, kan dat gewoon dan zou je dus wel gewoon 1 lamp met meer power mogen hebben maar niet 2 ufos mogen verzenden? het leek me nogal een kromme regel (beetje de 5 planten regel all over again), wilde alleen weten of mijn gok goed was :D

5x [Double gum] x [White Skunk] --> 234w+165w LED

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 juli 2011 22:52
hapslikweg
(@hapslikweg)
Noble Member

Er is volgens mij geen beperkende wetgeving voor welke groei of bloei of kweeklamp dan ook ...

Die lampen kunnen namelijk ook voor de kweek van aardbeitjes aangeschaft worden ... de uitvoerder van onze wetten, de politie en justitie en de bedenkers van die wetten, dikke ouwe mannen in pakken in Den Haag, kunnen dus NOOIT iemand verbieden een kweeklamp te kopen ... Laat staan 100 .... het is zelfs erg aanstootgevend om te denken dat iemand wiet zou willen kweken, het is verboden in Nederland... dus alle kweeklampen die door al die LEGALE ondernemers worden verkocht, worden gewoon voor komkommers gebruikt ;p

ik bedenk het zo : DHS heeft zelf gewoon een policy dat ze alleen het thuiskweken, dus in samenspraak met het gedoogbeleid in Nederland ( ook weer zo'n bedenksel, majah we houden ons er maar aan, lees vooral mn voorlaatste zin) willen stimuleren.

DHS wil absoluut niets met kwekers te maken hebben die het gedoogbeleid met voeten treden. een paar plantjes meer dan vijf is dom, maar je eigen risico ... 30 plantjes is in zoverre teveel dat DHS zoiets heeft van ben jij dan wel een hobbykwekert¿ ...
en terecht in mijn ogen ... zo kun je dus ook naar de kweekbenodigdheden kijken ... dingen als lampen enzo ... je hoeft ze niet voor wietkweek te gebruiken, maar we weten allemaal dat ze ervoor gebruikt gaan worden ...

Het is dus niet verboden om tien led lampen of tien HPS lampen te kopen ... DHS weet gewoon dat als iemand tien lampen komt kopen bij ze, dat die tien lampen echt niet naar tien verschillende mensen gaan ... die gaan dan naar een beroepskwekert, die dan zelfs zn stroom niet meer af hoeft te tappen om niet ontdekt te worden .... lang leve de led :rastasmoking: ,, en zoals gezegd volgens mij is dat niet echt de manier van DHS ;)

Imho verkoopt DHS daarom dus maar 1 led per klant ... je hebt er toch maar eentje nodig om goed je vijf tot tien plantjes te kunnen kweken ( das mn opstandige geest, ik heb lekker 6 planten! fuck het gedoogbeleid .. praise DHS :rofl:

:rofl:

ik heb nix met dhs trouwens, behalve dat ik mn geld er graag uitgeef, ik had gewoon zin om te tiepen :)

If people are good only because they fear punishment and hope for reward,
then we are a sorry lot indeed.
Albert Einstein

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 juli 2011 04:16
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Dutch headshop richt zich op de hobbiekweker en niet op grote kwekers. Daarom verkopen we slechts 1 lamp per klant. De achterliggende reden heeft natuurlijk met wetgeving te maken, grote kwekers zijn illegaal en worden vaak opgepakt, growshop worden daarbij streng in de gaten gehouden.

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 juli 2011 09:02
foulmouth
(@foulmouth)
Noble Member

nouja ik wil mezelf best een grootverbruiker van wiet noemen en tenzij ik 100 gram srtak elke 2 maanden onder een 90 watt ufo vandaan kan halen moet ik toch iets meer pimps hebben zegmaar, het ging mij meer om het feit dat het een beetje krom is, net zoals je 5 massive planten kan hebben met meer dan 1 kilo per plant en dat volgends de regels dan ook nog moet kunnen :D

maar laten we zeggen dat ik 3-5 gram per dag wel wegsmook, en zeker als ik m'n eigen wiet heb, dus het is wel zaak dat ik in elk gevoel een goeie oogst keer op keer heb dan, het gaat mij ook zelf niet om achterlijke kamers vol met wiet, maar net genoeg zodat ik nooit meer naar de shop hoef als ik dat niet wil :D

5x [Double gum] x [White Skunk] --> 234w+165w LED

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 juli 2011 09:46
YourLocalGod
(@yourlocalgod)
Reputable Member

Ah! Wat een supertopic dit!
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor jullie service! Ben ondertussen een trouwe klant!
(Bedankt trouwens om dit forum te sponserren. :wink: )

Net omdat ik zo graag bij jullie koop, heb ik toch nog een vraagje.
Is er een reden waarom jullie een aantal basisproducten voor de amateurkweker niet verkopen?
Zo denk ik bijvoorbeeld aan fancontrollers, potgrond,...
Komen deze nog in jullie gamma?
Vind het namelijk jammer dat ik hiervoor toch telkens nog naar een concurrent moet...

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 juli 2011 23:46
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Hoi yourlocalgod, Ja we weten dat de growshop nog niet compleet is. Een fancontroller en potgrond zijn zeker producten die wil nog willen gaan opnemen in ons assortiment. Op dit moment is ons bedrijfspand te klein en is het echt bomvol. We zijn op zoek naar een nieuw onderkomen daarna gaan we het assortiment weer uitbereiden. Zo willen we ook meer kweektenten en meer potten en meer voeding gaan verkopen.

Ik hoop in het najaar het assortiment te vergroten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 juli 2011 09:01
mrmaxi
(@mrmaxi)
Noble Member

Dutch-Headshop, ik heb ook nog een vraagje.

Ik heb 3 dagen geleden 3 Huismerk Auto Northern Lights van jullie gekregen, gratis (bedankt!).

Maar op het blauwe zakje waar de zaadjes in waren was er niet opgeschreven of dit regular of feminised zaad is.

Zou jij mij soms kunnen helpen? Ik ging ervan uit dat het feminised was omdat jullie alleen maar feminised Northern Lights in jullie assortiment hebben?

Alvast bedankt voor de snelle service en voor de zaadjes natuurlijk ook!

Groetjes, Max

2 Spliffs a day keeps the doctor away!

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 juli 2011 20:13
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Beste mrmax92i, ja dat waren inderdaad feminized zaden.

Persoonlijke vragen kunnen gewoon gesteld worden via de email van dutch-headshop of via ons contact formulier.

http://www.dutch-headshop.com/nl/contact_us.php

De emails worden dagelijks behandeld en je krijgt vaak snel antwoord.

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 juli 2011 23:14
SLH 3
(@slh-3)
New Member

Wat is de laagste prijs die dutch-headshop mij kan geven voor een volledige kweektent kweek?

(kweektent,lamp,filters,paar zaadjes,..)

Ze moet wel volledig geurloos zijn en met een niet te groot kostenplaatje..

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 augustus 2011 12:14
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Hoi SLH 3,

Dit is afhankelijk van de voorkeuren die jezelf heb. Bijvoorbeeld welk soort verlichting je wil gebruiken of welke zaden je wil gebruiken. Verder als je een kweektent gebruikt in combinatie met een filter en afzuigsysteem dan blijft de geur alleen in de tent.

Je kan het beste even een email sturen aan Dutch-Headshop met je wensen. ( http://www.dutch-headshop.com/nl/contact_us.php )

Grt Dutch Headshop

ReageerCitaat
Geplaatst : 28 augustus 2011 12:45
weedy
(@weedy)
Eminent Member

Beste DHS,

Eerst en vooral bedankt voor het sponseren van dit ongeloofelijk geweldig forum :bigjointsmoke:

Toch heb ik ook nog een vraagje omtrent die led lampen,
Ik heb reeds de 234 watt led lamp bij jullie gekocht, waar ik uiterst tevreden van ben, waarbij ik dus 2 jaar garantie heb.
Nu vroeg ik me af als mijn lamp het begeeft naar 3 jaar ofzo kan deze dan gerepareerd worden bij jullie of is dit misschien te kostelijk en kan ik beter een nieuwe lamp kopen?

Maar hoe zit het dan met de policy van In verband met beperkende wetgeving leveren wij maximaal 1 LED kweeklamp per klant ?

Alvast hartelijk bedankt voor de verduidelijking

Mvg,

Weedy

een jointje in de morgen, een dagje zonder zorgen

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 september 2011 15:36
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Weedy, bedankt voor de complimenten !

Dan je vraag over het reparen van LED lampen, Dutch headshop heeft onderdelen op voorraad en kan eenvoudige reparaties zelf uitvoeren. Echter als dit na de garantie periode gebeurd worden hiervoor wel kosten in rekening gebracht. Nu zijn de LED lampen van een prima kwaliteit en de lampen komen ook stevig en betrouwbaar over dus ik verwacht niet dat er veel defecten komen. In ieder geval hebben we al veel LED lampen verkocht en nog geen enkele klacht gehad.

De vraag waarom we maar 1 LED lamp per klant verkopen is eerder behandeld in deze topic. Wij richten ons met name op de hobby kwekers.

Succes met je hobby !

Dutch-Headshop

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 september 2011 15:59
saaio5
(@saaio5)
Trusted Member

hallo

ik heb afgelopen week een 125 W plug and grow lamp gekocht maar nu is het probleem
dat ik die nergens op aan kan sluiten .
ik heb gezien dat jullie een reflector hebben maar die is te groot voor mijn kastje .
dus mijn vraag is hebben jullie miss een losse E40 fitting ?

alvast bedankt .

carpe diem vel carpe cannabis (pluk de dag of pluk cannabis)

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 september 2011 17:09
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Hallo Saaio, Ik begrijp wat je bedoelt de spaarlampen zijn groot en geschikt voor een E40 fitting deze fitting zie je niet zo vaak. Wij verkopen deze fitting ook nog niet los maar gaan dat binnenkort mogelijk wel doen, we hebben dan ook al zo`n fitting op voorraad.

Stuur ons even een mail en dan gaan we het regelen.

http://www.dutch-headshop.com/nl/contact_us.php

Dutch-Headshop

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 september 2011 21:47
saaio5
(@saaio5)
Trusted Member

oke bedankt ik zal effe contact op nemen .
oh ja ik moet weleffe zeggen dat deze topic wel echt handig is en de dutch headshop een erg vriendelijke en goeie winkel is.

carpe diem vel carpe cannabis (pluk de dag of pluk cannabis)

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 september 2011 23:06
scheef
(@scheef)
Eminent Member

hallo heb een vraag als ik iets besteld hoeveel dagen duurt het al dat word geleverden moet je daarvoor thuis zijn

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 oktober 2011 15:02
scheef
(@scheef)
Eminent Member

kom uit belgie

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 oktober 2011 15:03
Dutch-Headshop
(@dutch-headshop)
Estimable Member

Scheef goed dat je dit vraagt.

Voor Nederland, voor 15.00 uur besteld dan heb je het de volgende dag in huis.
Voor Belgie duurt het meestal 2 tot 4 dagen.

Alles wordt verzonden met TNT, ben je niet thuis dan krijg je een briefje in de brievenbus.
De procedures kunnen verder per land verschillen. In Nederland komt TNT (postNL) 2 keer langs en ben je niet thuis dan kan je het ophalen op het postkantoor.

Oja, we verzenden de orders pas als de betaling binnen is.
Voor nederland kan je Ideal gebruiken en wordt het dus direct verzonden.
Voor Belgie hebben we Direct E banking of normale bank overmaking naar Nederland.
Betaal je gewoon per bank, dat duurt het een paar dagen voordat we het versturen.
Betaal je met Direct E banking dan wordt het ook direct verzonden.

Meer info ook op: http://www.dutch-headshop.com/nl/klante ... -i-19.html

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 oktober 2011 20:30
Pagina 1 / 15
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub