Forum

[Belangrijk] voedingstekorten bij wiet planten.  

Pagina 3 / 3
  RSS
Nathan
(@nathan)
Honorable Member

Dat is normaal niet het gevolg van te veel voeding (je planten zijn nog heel licht groen). Kan wel overvoeding zijn wanneer je een te grote dosis in 1x gegeven hebt, kan je eens vermelden wat je dan nu al hebt gegeven van voeding?

Ganja babe, bringing sin to my mind!

Kweekverslagen:
-2 x Haze G-13, Utopia Haze, Pineapple Chunk en Skunk NL
-4 x Liberty Haze
-1 x Blueberry autoflower
-2 x Tangerine Dream, Jack Herrer, Sweet Bubble & Master Kush

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 maart 2015 13:04
BR0Dimi
(@br0dimi)
Trusted Member
"Nathan" schreef:

Dat is normaal niet het gevolg van te veel voeding (je planten zijn nog heel licht groen). Kan wel overvoeding zijn wanneer je een te grote dosis in 1x gegeven hebt, kan je eens vermelden wat je dan nu al hebt gegeven van voeding?

plagron bloei 2ml op 600ml water aanbevolen hoeveelheid is 4ml op 1l. in totaal van voeding in groei 2ml de groeivoeding van plagron en in bloei nu momenteel 6ml in de 13 dagen bloei.
om de 3 a 4 dagen kan ik maar water geven door de klei die in de grond verwerkt is.

ReageerCitaat
Geplaatst : 8 maart 2015 16:33
BR0Dimi
(@br0dimi)
Trusted Member
"Nathan" schreef:

Hey Nathan,

Er is een bijkomend probleem weer eens zot gezocht maar niets in de buurt gevonden. de voeding slaat niet aan en de nerven zijn paars en die hebben ook een paarse bladrand. iemand hier ervaring mee. ik dacht aan een ijzer/fosfor te kort of overvoeding, . spijtig momenteel geen foto, lampen staan uit deze volgt normaal tegen de namiddag.

ReageerCitaat
Geplaatst : 16 maart 2015 11:56
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Paarse steeltjes is meestal een fosfor tekort, wat door verschillende oorzaken kan komen zoals te koud (in de nacht).

Er is een topic over paarse steeltjes op dit forum:

viewtopic.php?f=8&t=4712

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 29 maart 2015 15:44
BR0Dimi
(@br0dimi)
Trusted Member
"Mother Earth" schreef:

Paarse steeltjes is meestal een fosfor tekort, wat door verschillende oorzaken kan komen zoals te koud (in de nacht).

Er is een topic over paarse steeltjes op dit forum:

viewtopic.php?f=8&t=4712

dank u wel ik heb immers besloten uitmedelijden met de plant haar om te doen. je zult gelijk hebben van de koude bij lampen uit ging de temperatuur redelijk veel omlaag. bij nazicht van de wortels waren deze boven op de aarde en langs de zijkant van de pot heen. dus een goede wortelstel had deze ook niet. vanaf de 2de week werd voeding aangeraden zeker?

en nieuwe is ondertussen geplant en deze is na 1dag al 5cm boven de grond. duidelijk vorige potgrond was niet goed daar heeft het 5dagen geduurd en waren de lobblaadjes niet eens open. ik weet niet hoe ik hier een kweekverslag kan aanmaken. bij deze is info handig tenzij deze al op de forum staat heb ik er overgekeken. mss handig om te melden tot op het moment zijn alle hds huismerk zaden uit gekomen 1 dag glas water volgende dag een wortelje zichtbaar.

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 maart 2015 12:50
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Ga naar het onderdeel Kweekverslagen binnen kweek en druk op de knop New Topic links boven in.
Zo start je een eigen kweekverslag, liefst met foto's van je plantjes en staan we je bij met raad en daad. :wink:

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 31 maart 2015 20:50
BR0Dimi
(@br0dimi)
Trusted Member
"Mother Earth" schreef:

Ga naar het onderdeel Kweekverslagen binnen kweek en druk op de knop New Topic links boven in.
Zo start je een eigen kweekverslag, liefst met foto's van je plantjes en staan we je bij met raad en daad. :wink:

nogmaals bedankt echt een top forum hier, bijdeze is hij aangemaakt.

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 april 2015 14:47
BR0Dimi
(@br0dimi)
Trusted Member
"Mother Earth" schreef:

mother earth ik zou je willen vragen voor eens te kijken naar mijn kweekverslag . Bij deze zit ik met een probleem dat 2a3 bladeren de nerf naar boven staat en de bladrand naar beneden. Een tip werdt gegeven voor meer water te geven. Meer opinies zijn natuurlijk beter. Grtz br0dimi. Indien je een Foto wilt kun je mss zeggen uit Welke camera standpunten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 mei 2015 13:57
Elke
 Elke
(@elke)
Active Member

Hoi, mooie uitleg, maar zit ook met een probleempje met mijn plantje, mijn bladeren verdorren tot ze volledig droog zijn, welk tekort heb ik aan mijn plantje? Ik gebruik de voedingsstoffen van Plagron, Alga drow, dit nog maar voor 2 weken maar toch moet ik ergens met een tekort zitten, hoop dat je mij kan helpen

groetjes Elke

ReageerCitaat
Geplaatst : 5 april 2017 11:52
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Geplaatst : 12 mei 2015 13:57... ik weet niet of deze gaat reageren.

Kweekverslag starten of anders een vraag stellen bij 'vragen binnenkweken' 😉

Zonder foto is het erg lastig om te adviseren.

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 5 april 2017 18:06
Elke en DD Sensi vonden het leuk
Pagina 3 / 3
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub