Forum

[Belangrijk] Veel gestelde vragen - FAQ topic  

Pagina 2 / 2
  RSS
One.With.Nature
(@one.with.nature)
Estimable Member
"broeikast" schreef:

ductape is het wondermiddel voor alles dus ook voor wietplanten bind het er om heen niet zo strak als een condoom om je..... maar gewoon dat dit houvast geeft voor je tak dus er gewoon rustig omheen wikkelen met wat speling ertussen ik edit als ik een filmpje voor je heb gevonden op youtube.

Dit is hetzelfde als bij jou dit "repareren"ze gewoon met ductape.

hehe had dit filmpje gezien en ductape gebruikt toen het boveste deel van men plant niet meer rechttrok heeft wonderen gedaan !

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 augustus 2012 22:50
broeikast
(@broeikast)
Noble Member
Nathan
(@nathan)
Honorable Member

Even een kleine suggestie, het valt me op dat er hier niets staat over overpotten, terwijl dit toch een vaak gestelde vraag is. Misschien handig om hier een korte toelichting bij te zetten?

(Lang leve blokken en dan zo'n dingen gaan opmerken :p )

Ganja babe, bringing sin to my mind!

Kweekverslagen:
-2 x Haze G-13, Utopia Haze, Pineapple Chunk en Skunk NL
-4 x Liberty Haze
-1 x Blueberry autoflower
-2 x Tangerine Dream, Jack Herrer, Sweet Bubble & Master Kush

ReageerCitaat
Geplaatst : 28 augustus 2012 21:33
Stepper
(@stepper)
Reputable Member

Super chill dit topic, hoef je niet elke keer zelf alles vanaf het begin uit te leggen als mensen geinteresseerd zijn, thanks!

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 september 2012 20:37
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin
"Nathan" schreef:

Even een kleine suggestie, het valt me op dat er hier niets staat over overpotten, terwijl dit toch een vaak gestelde vraag is. Misschien handig om hier een korte toelichting bij te zetten?

Notitie van gemaakt :wink:

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 2 oktober 2012 13:19
waserat
(@waserat)
Noble Member

Een voor Scroggen zou ook wel intressant zijn, zou niet weten hoe ik hier aan moet beginnen.
Eveneens met lollypop :oops:

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 oktober 2012 16:23
Stekkie
(@stekkie)
Famed Member
"Nathan" schreef:

een topic over Overpotten, waarom en waneer is inmiddels gemaakt :lol:

als 't niet gaat zoals het moet, moet 't maar zoals het gaat

ReageerCitaat
Geplaatst : 4 oktober 2012 22:23
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

toevoeging bij het reveggen;
indien je plant na de oogst nog zo van die kleine bloemetjes heeft staan, haal ze dan niet weg maar laat ze gerust staan.Moeder natuur gaat deze bloemetjes terug omtoveren in kleine uitlopers die gewoonweg nieuwe zijtakjes worden.De sterkste hou je en die kan je gebruiken om te stekken..zet je planten op 18/6 of 20/4 licht.
Deze methode gaat heel snel maar vraagt wel wat werk om de sterkste uitlopers te behouden (snoeien).
Ben eerder toevallig op deze methode gekomen, geoogst en de kale stammetjes met kleine bloepjes(fluffy minibuds) laten staan om later op te ruimen.Vergeet ik toch wel mijn lamp uit te zetten( aangezet zonder timmer) en na een paar dagen dacht ik er aan om op te ruimen.Ik merkte op dat deze bloempjes aan het schieten waren gegaan en ik was nieuwschierig naar het resultaat. Tot mijn grote verbazing liepen deze uit tot takjes. ideaal om stekjes te nemen van je sterkste beste plant.Heb met die reveg planten een tweede keer gekweekt,iets minder opbrengst en iets kleinere buds.
Deze techniek ontdekte ik een 10 jaar geleden,ik had niet gedieft en had onderin nogal wat "rommel" staan.

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 6 oktober 2012 14:47
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

wauwie.. deze zou iedere beginnende doe het zelf wiet-prutser onder ogen moeten komen..
super post...
enkel de 90 watt led koppelen aan 250 hps vind ik kort door de bocht.. de rest staat als een huis...
over dat reveggen kan ik niet oordelen.. das totaal nieuw voor mij :-) kick..
en het luchtvochtigheid verhaal is volgens mij ge_ent op stekken.. n niet zo zeer op zaad.
hoe justitie het behandeld.. weet ik niet.. zou het al mooi vinden als het gaat zoals het r staat.. maar volgens mij is letterlijk --wiet verboden--.. n het gedogen dus eigenlijk ook... en toch doen ze het al jaren.. wie dat nog begrijpt mag het zeggen.

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 januari 2014 19:06
Icon
 Icon
(@icon)
Active Member

Hey allemaal
Zou iemand met ervaring mij kunnen vertellen of je voor bij het ontkiemen best een doorweekte grond, een natte grond of een vochtige grond gebruikt? Ik laat mijn zaadjes ontkiemen in een spongepot maar weet dus niet goed hoe nat het moet zijn.

Groetjes icon!

ReageerCitaat
Geplaatst : 27 maart 2014 23:15
Mother Earth
(@mother-earth)
Illustrious Member

Vochtig, zodat er ook nog zuurstof bij kan komen en het worteltje ook een beetje moet zoeken. :mrgreen:

You can't spell Healthcare without THC

ReageerCitaat
Geplaatst : 28 maart 2014 07:19
Pagina 2 / 2
Share:

Sponsor

Laaste berichten

Aanbieding!

Facebook

Bezig

Inloggen van Registreer aub