Forum

Og kush 30ltr 600w  

80x80600w
(@80x80600w)
Active Member

Beste allemaal

Ben eind vorig jaat begonnen met het kopen van een tenje (zie een ander colum maar kan hem niet meer vinden XD) daar had 3x autospeedflower 

En 2x een zilverhaze autoflower onder een 600 watt led lamp staan de opbrengst was niet teleurstellend met een 30 gram droog van de speedjes (10weken) 

En 40 gram droog van de haze per plant 

Nu had een og kush gratis gekregen en dacht wtf 

Specykuip gepakt plagron grond erin mooie berg in het midden gemaakt en zaadje ontkiemt met 2 a 3 cm wortel in het gaatje gegooid beetje zand erop en verdomd dit staat ernu XD 

Hou jullie op de hoogte

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 maart 2017 10:25
80x80600w
(@80x80600w)
Active Member

Vandaag 4 van die grote bladeren erafgeknipt 

Zoals je ziet kreeg het eronder veelste weinig licht 

Het zaadje is nu een week boven de grond :Y

Bewerkt:2 jaar  geleden
ReageerCitaat
Geplaatst : 1 maart 2017 11:01
Stoney
(@cootje)
Illustrious Member Admin

Klik op je naam en kijk onder de knop 'activity' vind je alle post's die je geplaatst hebt 😀

Je bedoelt deze -> http://www.wiet-info.nl/forum/binnen-kweken-vraag-antwoord/led-kweken/#post-103890 neem ik aan.

Je plantje is compact maar ziet er goed uit 🙂

Is het leven oneerlijk ?
Kijk om je heen, je kan het slechter treffen.

ReageerCitaat
Geplaatst : 1 maart 2017 13:26
Gekkeplant
(@gekkeplant)
Prominent Member

Ze lijken het wel een beetje warm te hebben aan de krullende bladeren te zien, verder ziet et er mooi uit. 

1 plant onder 600watt... ga je scroggen? en waarom heb je niet die hele kuip vol gegooid met aarde? Eerlijk gezegd snap ik de combi 600w, 1 lamp, en de "we zien wel" mentaliteit niet zo goed. stel je haalt er 100 gram vanaf, dan alsnog draai je niet echt een rendabele kweek lijkt me.. Ik wil je niet aanvallen, allesbehalve dat maar probeer het een beetje te begrijpen..

I smoke the MARIJUANA to get HIGH
Stay above the wicked and FLY

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 maart 2017 17:27
80x80600w
(@80x80600w)
Active Member

Bedankt voor je reactie, kheb ondertussen de kuip indd vol gedaan nu kwam om dat moment simpel zand te kort XD 

Kben compleet nieuw in de hobby kweek eerste kweek had van 6 autoflowers een 100/110 )gr droog 

Khad 1 gratis kush zaadje gekrege  en wil dus een kijken hoeveel ik van een normale plant krijg vandaar deze actie 

Je weet wat ze zeggen wie niet waagd wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind 😉

ReageerCitaat
Geplaatst : 26 maart 2017 11:32

Bezig

Laaste berichten

Sponsor

Facebook