Forum

Eerste kweek Nirvana Short Rider auto flowering  

Pagina 12 / 12 Vorige
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Thanks Vladimir ; ze gaat gewoon lekker de droogdoos in, ofwel daar hangt ze al :)
Hiermee is de knoop en Inimini's stammetje dus doorgehakt !
Niet in het donker, niet gekliefd, al die stress laat haar waarschijnlijk alleen maar meer balletjes aan maken in plaats van THC.
Eerst heb ik haar een hele goede knipbeurt gegeven terwijl ze nog in de aarde stond, het knipafval ga ik toch ook nog gebruiken... Uhmm..als er nog wat overblijft... :wink:

Helaas zijn de kiekjes van de gekapte Inimini veel te vaag geworden.
Ondanks de kleine topjes plakte ze heel erg tijdens het knippen.
Ik ben blij met elk grammetje wat ze zal geven ; ze is zo'n lekkere taaie dame geweest die heel wat heeft moeten doorstaan met me!

En natuurlijk weer de kaviaar van de dame voor m'n eerste blowtje van Inimini :P

En toen was er nog maar één.. Groen in haar uppie in de grote tent :suprised:

Greetzzz, MissDIzzy

Breath it in and let it.. breath it in and let it.. go...

ReageerCitaat
Geplaatst : 12 april 2014 17:29
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Hey
dat ziet er een leuk kereltje uit dat hondje.

En dan nog vegetarier! :)

gr
vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 april 2014 20:49
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Hey Vladimir, het kereltje is idd een super leuk, lief energiek en blij hondje. En dan te bedenken dat hij toen hij 8 maanden was al 5 baasjes had gehad en toen in het asiel belande :shock: ..zo sneu.. De lieverd heb ik meegenomen op dat hij eindelijk echt een thuis had ; en blij dat we allemaal met hem zijn ; hij doet het zo goed ! Ik snap die mensen echt niet, of ik snap ze wel maar begrip wil ik er niet voor opbrengen!

Op naar de laatste dame.. Dit was te verwachten...

Groen en haar ballen :wink:

Ze gaat om..mooie Groen die nog steeds groen is.. De ruimte is lastig schoon te maken vanwege kieren e.d.
Sidonia is zo goed als klaar met drogen (ga zo kijken) dus komt qua droogruimte goed uit. Donker zal ik Groen ook niet zetten ; ik ben bang voor stuifmeel in die kamer en in de tent. Gelukkig heb ik haar de laatste x alleen water gegeven..
Hopelijk gaat het de volgende kweek beter in het begin zodat ik geen achterstand qua groei ga krijgen want daardoor is alles gelopen zoals het gelopen is :wink: Dan kan ik ze ook laten uitbloeien ; nu geven ze al eerder aan dat ze klaar zijn...

2 be continued :)

Zo dus nog een laatste update van SIdonia...

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 april 2014 16:11
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Sidonia zit nu in de grote wekpot.
Ze woog na het van de takjes knippen 23 gram na 14 dagen drogen.
Ze is heel mooi gedroogd, misschien wel iets te ver want ze knisperde aan alle kanten..
Het is geen mega opbrengst, maar eigenlijk heb ik ook geen vergelijking... maar jeetje ; ik ben er echt reuze happy mee :bigjointsmoke:
Kan niet wachten tot ik er een joint van kan rollen ; ik rook alleen 's avonds want ik ben al wazig genoeg van me-eigen :mrgreen:

Hier de laatste aanblik van Sidonia

Sidonia heeft een fruitige wiet geur. Rookervaring zal ik later delen alleen weet ik nog steeds niet zeker wie ze is :confused:
Zo tof om nu een grote wekpot vol eigen gekweekte wiet in de kast te hebben staan. Bloem paste in twee hele kleine wekpotjes maar voor Sidonia had ik gelukkig een veel grotere nodig :happy:

Bloem is trouwens nog niet geheel opgerookt dus nu mag ik kiezen 's avonds :)

Greetzzz, Dizzy

ReageerCitaat
Geplaatst : 17 april 2014 17:38
Inie
 Inie
(@inie)
Noble Member

Mooie opbrengst zo in die weckpot!
Ik heb zoiets ook nog steeds op mijn wenslijst staan. Maar vorige zomer had vriendlief tijdens het drogen al een hoop weggesnoept en bleef er telkens maar weinig over voor in de lege kersenpot te doen. Had ook in een mini-erwten-potje gepast zeg maar...

Ik hoop dat Sidonia lekker rookt, leuk dat je nu kan kiezen.
En goed om te leren dat trage-start autoflowers op het einde beetje vast lopen: dat ze af zijn voordat de trichs klaar zijn. Dat is niet echt handig.

Zou het kunnen dat je met het roken ontdekt welke soort sidonia nu was? Of is dat niet zo duidelijk? Ik heb daar geen idee van, heb alleen ervaring met paling roken..

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 april 2014 09:31
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

ziet r lekker uit.. mooi resultaat met de spaarlamp... nu nog hopen dat de wiet de uitwerking heeft die j zoekt.

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

ReageerCitaat
Geplaatst : 18 april 2014 12:43
DD Sensi
(@dd-sensi)
Noble Member

AHA hier zit missDizzy ;-), had al vaker je coments gelezen maar wist niet dat je ook aan het kweken was.LED en hydro zegt me weinig en dus lees ik die draadjes zelden.Maar nu was het de moeite om is te komen piepen .
Voor nen eerste keer zeker niet slecht gedaan,de tweede keer gaat iets vlotter gaan .Hou er rekening mee dat geen enkele kweek dezelde is en je dus steeds bijleert.

greetz

Decency IS the new punk !!

ReageerCitaat
Geplaatst : 20 april 2014 15:05
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Jaa Parkinzoon en Inie ; zelfs na meerdere malen roken, zie hieronder. Dat viel me bij de Eerste bloeier zo tegen namelijk...
Ben er nu zelfs nog niet achter wie wie is.. :confused:
Leuk DDSensi dat je me hebt gevonden..en bijleren doe ik heeel graag ; kom maar op dames :wink:

Rookervaring Sidonia
Sidonia heeft een heerlijke volle smaak die ik eigenlijk niet echt verder kan omschrijven dan vol, rond met een kruidig randje die niet scherp is ; ze komt langzaam binnen maar heb je je blowtje gerookt zegt ze langzaam BAM. De BAM duurt gelukkig weer geen uren. Ik ben echt heel happy met Sidonia, ze ruikt en rookt heel erg lekker en is zeker sterk genoeg voor me.

Leuk om te vertellen:
Ik ging de haren knippen van een door-geblowd maatje (ik had al geoefend op de dames :mrgreen: )
Logisch dat ie nu zeker een blowtje nodig had :lol:
Daarna heeft ie een hele poos hangend op de bank met een hond op schoot en glimlach op de mond in de spiegel naar zichzelf zitten kijken :stoned: Moet zeggen dat ik er ook wel een hele vette hanekam-achtige-kuif van had gemaakt :wink:
"Zooo die wiet is echt lekker..volle smaak..dacht eerst dat het een buitenwietje was..beetje fluffy hé maaruhm teveel volle witte triches enuhmm hij komt echt goed binnen.." ...zoiets kwam er later uit... Zoo leuk dat dit over m'n eigen wietje ging (wat ik niemand zal zeggen) :wink:

Inimini is gedroogd en weegt 17 gram met de keukenweegschaal. Ik heb haar fluffy topjes wel op de foto gezet omdat ze zo mooi glimt :)
Ik heb haar nog niet gerookt omdat ze nog ff lekker op smaak mag komen en ik nu graag van Sidonia rook.
Hier nog twee kiekjes van de Inimini topjes :wink:

Groen hangt nog lekker te drogen ; rookervaring van Inimini en Groen volgen dus nog.

Groetjes weer,
Dizzy

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 april 2014 14:39
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Hey MissDizzy.

Altijd leuk om na al die tijd en stress
om dan die zalige ervaring van je eigen kweek te kunnen roken.

gr

vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 23 april 2014 20:38
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

Hoi Dizzy,
Dat ziet er toch lekker uit,mogen ze je je lekker smaken.

Gts Handje

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 24 april 2014 11:19
Elke
 Elke
(@elke)
Active Member
Geplaatst door: MissDizzy

Goed..ik heb nog heeeel veeeel te leren..
Ik zal de dames dus geen regenwater geven.. o.a. ivm de levende organisme die daarin nog leven. Nu begrijp ik dat ik minimale hoeveelheid ph- aan het water zou kunnen/moeten toevoegen. Kan het veel kwaad om dat niet te doen maar het kraanwater (zacht in mijn gemeente) te laten staan tot een deel koolstof eruit is en dat te geven? Mijn dames die niet onder lampen groeide deden het hierop goed..niet qua gewicht trouwens maar wel qua hoeveelheid.. Hierover zal ik in een ander topic nog een vraag posten. Heb ik echt een ph meter nodig of is dit alleen noodzakelijk voor doorgewinterde kwekers?
Sorry.. ik ben in het algemeen een expert in niets maar weet van veel dingen een beetje..

OO is dat niet goed om regenwater te geven? Wat zijn de nadelen hiervan? De mijne krijgen alleen regenwater 🙁

ReageerCitaat
Geplaatst : 5 april 2017 12:34
Pagina 12 / 12 Vorige

Bezig

Laaste berichten

Sponsor

Facebook