Forum

[Gesloten] 3x Blueberry AF onder 45x3 watt led  

Pagina 1 / 4 Volgende
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey hoi,
Ik volg dit forum nu al een tijdje en had eens zin om een kweek verslag er op te zetten.
Het is niet mijn eerste kweek onder led maar wel de eerste die ik hier plaats, al eerder had ik big bang en ak47 gekweekt met deze led. Nu dan de beurt aan 3 blauwe dames autoflower van de dhs.
Ik heb al een voorsprong want ze zijn op 31 oktober ontkiemt en een paar dagen later alweer de grond ingegaan het mooie is dat ik meteen resultaat kan tonen :grow:

Opstelling is simpel
Tent, 45x3watt led ufo, een e27 led lamp 15watt 3 kleuren en een 23watt tornado warm (momenteel eigenlijk voor een beetje warmte extra) en ik heb een warmte mat van biogreen maar deze is eigenlijk voor mijn volgende kweek.
De volgende kweek wordt een Night queen, voor mij een echt experiment omdat ik nog geen "normale" planten heb gekweekt met de led, tot nu toe alleen autoflowers.

Tips en commentaar zijn welkom een mens is nooit te oud om te leren!
De plantjes wisselen zo nu en dan misschien van plaats omdat boven de voorste plant de E27 led hangt. Ben aan het experimenteren hoeveel dit nu uitmaakt op de groei.

Blueberry AF onder 45 x 3Watt Led

Night queen onder 45 x 3 watt led

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 25 november 2013 19:24
mrmaxi
(@mrmaxi)
Noble Member

Succes, ik volg :wink: Heb zelf de BlueBerry al 2x gekweekt, en het is echt een zalig plantje met zeer lekkere wiet :mrgreen:

2 Spliffs a day keeps the doctor away!

Geplaatst : 25 november 2013 19:57
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Thanks mrmaxi en idd blueberry is ook 1 van mijn favorieten, weinig opbrengst maar wat je dan hebt is wel erg lekker.

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 25 november 2013 23:20
KeepItGreen
(@keepitgreen)
Reputable Member

Ik volg ook je verslag! Zelf heb ik 3x Blueberry gekweekt,maar dan buiten. Dus ik ben benieuwd naar je resultaat !

viewtopic.php?f=19&t=6719
=> 1ste kweek - Guerilla kweek (3x AF blueberry)

viewtopic.php?f=19&t=7502
=>Guerrilla kweek - Het bos, je 2de thuis

Geplaatst : 26 november 2013 16:16
Parkinzoon
(@parkinzoon)
Prominent Member

Ik ook :-) cynic.. leuk.

vrijheid is ongedwongen actie en reactie...

Geplaatst : 26 november 2013 16:20
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"KeepItGreen" schreef:

Ik volg ook je verslag! Zelf heb ik 3x Blueberry gekweekt,maar dan buiten. Dus ik ben benieuwd naar je resultaat !

Ja had je verslag gelezen :-) Afgelopen jaar had ik ze ook in mijn tuintje staan, ze zijn jammer genoeg op.

Heeft er iemand ervaringen met de Night queen van passion?
Kan er geen kweek verslagen van vinden.

Nog wat technische feitjes voor who wants to know,
De plantjes staan vanaf begin in op18/6 en de temperatuur is gemiddeld 24 c. Verder kweek ik al een tijdje op potgrond waar voor 2 maanden aan voeding zit, hier redden ze het tot bijna einde bloei mee . De blueberry reageerd niet zo goed op voeding dus spaarzaam wat terra flores voeding tijdens de bloei. Ik geef ze gekookt regenwater gemixt met wat kraanwater.
Geen ventilator erbij ik lucht regelmatig even.

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 26 november 2013 18:21
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Dag Cynic, ook ik volg en neem wat mee zonder dat jij het mist :wink: NL.Wisselen van plek ivm plaats lampen ik m'n kastje..thanks.
Veel succes gewenst met je dametjes!

Breath it in and let it.. breath it in and let it.. go...

Geplaatst : 28 november 2013 14:39
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey dizzy,
Gezellig komt erbij :)
Tot nu toe zorgt de extra E27 led lamp er eigenlijk voor dat het plantje iets meer in de breedte groeit, vind het moeilijk in te schatten omdat alle drie de plantjes verschillen in groei van zich zelf. Is me al vaker opgevallen dat die AF's zo diverse groei laten zien of vaak van die gefreakte blaadjes kunnen hebben.

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 28 november 2013 15:28
KeepItGreen
(@keepitgreen)
Reputable Member
"cynic" schreef:

Verder kweek ik al een tijdje op potgrond waar voor 2 maanden aan voeding zit, hier redden ze het tot bijna einde bloei mee . Ik geef ze gekookt regenwater gemixt met wat kraanwater.

Zelf heb ik ook op potgrond gekweekt zonder voeding bij te geven. Persoonlijk vond ik dat ze het er erg goed vanaf hebben gebracht.
Waarom kook je het regenwater eigenlijk? Ik heb ze altijd regenwater gegeven zonder kraanwater,en voor mij ging dat 'goed'. Ook had ik een mooie ph van rond de 6.

Geplaatst : 28 november 2013 16:30
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"KeepItGreen" schreef:

Zelf heb ik ook op potgrond gekweekt zonder voeding bij te geven. Persoonlijk vond ik dat ze het er erg goed vanaf hebben gebracht.
Waarom kook je het regenwater eigenlijk? Ik heb ze altijd regenwater gegeven zonder kraanwater,en voor mij ging dat 'goed'. Ook had ik een mooie ph van rond de 6.

Ben bang voor beesies en schimmels maar wil wel alle gezonde mineraaltjes .

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 28 november 2013 16:40
KeepItGreen
(@keepitgreen)
Reputable Member
"cynic" schreef:

[quote="KeepItGreen"]

Ben bang voor beesies en schimmels maar wil wel alle gezonde mineraaltjes .

Van beestjes ga je sowieso nog last krijgen denk ik. Hangt natuurlijk ook af van je omstandigheden etc.
Schimmels komen vaak pas laat op,een bekend voorbeeld is 'toprot'. Dit komt meestal door te hoge luchtvochtigheid. :wink:

Geplaatst : 28 november 2013 16:58
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"KeepItGreen" schreef:

Van beestjes ga je sowieso nog last krijgen denk ik. Hangt natuurlijk ook af van je omstandigheden etc.
Schimmels komen vaak pas laat op,een bekend voorbeeld is 'toprot'. Dit komt meestal door te hoge luchtvochtigheid. :wink:

Tot op heden nog niet echt beesies gehad in mijn tent behalve een verdwaalde vlieg.
Het koken van het regenwater is eigenlijk een oude gewoonte, ik kweek ook peyotes en san pedros. Daarbij is het zeker van belang om beetje steriel bezig te zijn.

Totprot had ik voornamelijk buiten en is voor elke kweker idd een nachtmerrie.

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 28 november 2013 18:30
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Plantjes zijn nu op een dag na 1 maand na het ontkiemen. Tot nu toe geen problemen behalve dat tijdens de "rust" de temperatuur daalt naar 16 graden. Denk er over om het matje maar te gaan gebruiken om de temp hoger te houden.
Ze staan nog steeds op 18/6 en krijgen om de dag een scheutje water. Bloei verwacht ik 1 deze dagen!

Lol daarnet het hele boeltje verhuist naar warmere kamer!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 30 november 2013 12:46
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Om het levendig te houden maar een update :-)
De planten groeien lekker door maar nog geen bloei kunnen vinden. Voor mijn gevoel heeft het verplaatsen van de tent en dus een betere "rust" temperatuur er voor gezorgt dat ze nog sneller zijn gaan groeien.
De voorste plant staat nog steeds onder de e27 led en heeft een compactere groei .
Verwacht dat de groei inclusief bloei toch wel meer dan 10 weken gaat duren, we zullen zien!

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 3 december 2013 19:59
smallGrower
(@smallgrower)
Reputable Member
cynix
(@cynix)
Estimable Member
"smallGrower" schreef:

Ziet er goed uit :)

Thanks!
Vanochtend de eerste bloei verschijnselen gezien, 32 dagen na ontkiemen.
Even inzoomen tis nog heeeel pril :-)

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 4 december 2013 14:47
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Wat een knappe dametjes.. zien er heel goed uit! En super dat je de eerste groeihaartjes hebt gezien :) Wat een verhuizing al niet te weeg kan brengen he..ze zullen je vast dankbaar zijn lol..
Greetz, Dizzy

Geplaatst : 5 december 2013 12:56
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey growers,
een mini update, de dames zijn aardig gegroeid, ben dik tevreden over deze blueberry van dhs.
Bloei komt langzaam op gang hoop volgende week wat meer foto's te tonen met bloei.

Ik heb een kleine naams verandering ondergaan, er was iets mis gegaan tijdens registreren vanaf nu ga ik als cynix door het leven :bigjoint: happy growing all

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

Geplaatst : 7 december 2013 20:14
MissDizzy
(@missdizzy)
Reputable Member

Hey Synic,
..dacht al dat ik helemaal te wous was geworden :paranoia:
..ben al beetje Dizzy van me eigen en dan krijgen we dit en dan raak ik helemaal in de warrert..
Foto's.. ik ben dol op foto's van dit soort dames :wink:
4 weken trouwens...kan me niet voorstellen dat die iniminies bij mij er dan zo bij staan..! Ik vergelijk niet hoor..al vind ik de vergelijking wel weer leuk klinken..lol
Mooi strak blad.

Geplaatst : 7 december 2013 21:45
Pagina 1 / 4 Volgende

Bezig

Laaste berichten

Sponsor

Facebook