Forum

150W led, 2x blue cheese, 2vast, en een bubble kush AF  

Pagina 3 / 3 Vorige
penvisser
(@penvisser)
Estimable Member

Die rechts in de hoek, is er later in gekomen omdat er één zaadje niet opkwam met ontkiemen.

Gr Penvisser...:)

ReageerCitaat
Geplaatst : 10 december 2015 10:22
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Bij led minder compact te toppen >>zou proberen met enkele spaarlampen bij de hangen als je tenminste plaats hebt.

Voordeel is dat je deze gemakkelijk kan aanpassen (plaats en hoogte) naar de groei van je plant.

Het is misschien subjectief maar vind hier persoonlijk dat een spaarlamp toppen compacter maakt en led lampen de toppen groter maakt :mrgreen:

gr
vladimir :smokepipe:

ReageerCitaat
Geplaatst : 11 december 2015 21:42
penvisser
(@penvisser)
Estimable Member

Ik heb er nu een groeilamp bij hangen uit mijn paludarium, de vsa hiervan ging steeds kapot, heb nu een nieuwe en als test in de tent erbij gehangen, Een 75W hid lamp. Alleen de kleur is 5000K, niet de kleur die ik nodig heb met de bloei. Hangt nu samen met de led.

We gaan het zien vladimir, nog een paar weekjes, de ph en ec waardes gaan goed, en de dames drinken veel nu, misschien dat de toppen nog wat aanzetten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 december 2015 19:46
Retrobeard
(@retrobeard)
Trusted Member

Leuk verslag om door te lezen

Zou ook graag beginnen met een LED opstelling enkel spijtig van de kostprijs van een wat degelijke set.

veel succes met je volgende kweek met aangepast licht :bigjoint:

“Is marijuana addictive? Yes, in the sense that most of the really pleasant things in life are worth endlessly repeating.”

ReageerCitaat
Geplaatst : 13 december 2015 20:09
penvisser
(@penvisser)
Estimable Member

Dag 43 BLoei,

Toppen zijn met wat spaarlampen nog wat aangedikt, ze gaan nu alleen op afgezuurd water voor de laatste week.

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 december 2015 18:12
penvisser
(@penvisser)
Estimable Member

Deze foto's zijn van de 2Vast

ReageerCitaat
Geplaatst : 21 december 2015 18:13
handlanger
(@handlanger)
Noble Member

als ik jou was zou ik ze nog iets wat langer laten staan zie nog veel witte bloei haren,ze zien er ook nog reddelijk groen uit. Je kan de bloei extra boost geven door de grow schakelaar uit te zetten en alleen de bloom schakelaar aan.

Grond kennen ze in de hemel niet..... Daarom kweken we op Aarde de wiet :grow:

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 december 2015 02:16
penvisser
(@penvisser)
Estimable Member

Bedankt handlanger,

Goeie tip, ik vind ze ook nog niet rijp genoeg, Weekje voeding nog denk jij en daarna spoelen?

ReageerCitaat
Geplaatst : 22 december 2015 09:12
Pagina 3 / 3 Vorige

Bezig

Laaste berichten

Sponsor

Facebook