Forum

Sweet bubble 250w week 8  

cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey guys 

Ik ben weer terug.

Deze keer heb ik een een kweekje met meerdere planten van verschillende soorten!

Met allen nu in week 8 beland en heb even wat hulp nodig!

Ik zou nu moeten gaan spoelen en mijn cheese en sour diesel zijn er zichtbaar klaar voor echter de Sweet bubble lijkt wat langer nodig te hebben.

Mijn vraag: is het slimmer om langer voeding te geven of langer te spoelen?

Dus 1 week langer voeding of langer laten staan na dat de spoel periode over is.

Ik zal binnen kort een kweek verslagje plaatsen van de kweek 

Blueberry AF onder 45 x 3Watt Led

Night queen onder 45 x 3 watt led

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 augustus 2017 17:23
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Welkom back 😀

Als je voelt dat Sweet bubble langer nodig heeft zou ik deze toch langer voedsel geven.Zodat ze de kans krijgt om zich verder te kunnen ontwikkelen

Als je spoelt en het voedsel is  opgebruikt gaat je plant niet meer aandikken.

gr

vladimir 😎

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 augustus 2017 21:01
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Hey Vladimir 

Thanks voor snelle reactie.

Ik hink een beetje op 2 gedachtes, de Sweet bubble heeft nog even nodig voor mijn gevoel en wat ik zie. Maar hier komt ie ik heb 1 droog plek en da's de tent waar ik nu in kweek 🙂 

Had natuurlijk gewoon allemaal de zelfde soort moeten neerzetten dan had ik dit probleem iets minder gehad.

Ik zal het even visualiseren voor de lezers met een mooie foto

Links achter cheese

Links voor purple Bud

Rechts achter sour diesel

Rechts voor Sweet bubble

Ik ben trouwens geheel over van led naar hps, dit bevalt me veel beter!!

De foto vertekend qua kleur maar zowel de cheese en sour diesel hebben al wat bruine haartjes de Sweet bubble totaal niet.

Heb ook 1 tegenslag gehad en dat was bladluis, alles verwijderd en aangetaste bladeren verwijderd. Maar voor de rest een perfecte kweek.

Bewerkt:1 jaar  geleden

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 augustus 2017 21:16 Gekkeplant vond het leuk
vladimir
(@vladimir)
Famed Member Moderator

Dit is natuurlijk iets anders.

Dan kan je eventueel stoppen en spoelen van je vier planten. En hopen dat ze toch nog tijdig rijpt.

Je bent natuurlijk wel zeker dat je wiet goed gespoeld is.

Heb dit al eens tegen gekomen(te weinig gespoeld) en deze was gewoon niet rookbaar zo vies Heb er dan maar olie van gemaakt.

Heb eens gelezen dat je als je je plant koud water geeft dat deze vlugger zou rijpen. (minder dikken)

gr

vladimir

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 augustus 2017 21:53
cynix
(@cynix)
Estimable Member

Ik hoop dat de bubble binnen de tijd dat ik evt de rest kan rekken toch afbloeit. Dus ik ga me aan mijn schema houden en begin met spoelen!

Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met alle soortjes maar de Sweet bubble steekt met geur en opbrengt toch boven de rest uit.

Het enige min puntje is dat de aangegeven bloeitijd niet overeen komt.

Qua geur is ie helemaal mijn ding 🙂 aanrader

Over ijs water geven de laatste 3 dagen heb ik iets gelezen, zou de hoeveelheid trichomen doen toenemen?! Als iemand dit kan bevestigen......graag!

Ik geef zelf regenwater uit mijn ton, deze begint al kouder te worden dus de herfst is al begonnen soort van 🙂

Bewerkt:1 jaar  geleden

Favoriete weedjes:
Blueberry
Mr. Nice
Night Queen

ReageerCitaat
Geplaatst : 30 augustus 2017 22:05

Bezig

Laaste berichten

Sponsor